Jeg gør det med at skrive "følger lige med".
Hvorfor og hvornår?
Jeg gør det hvis indlægget har interesse for mig og jeg gerne vil høre svaret også, hvis der ikke i forvejen er kommet et svar på det. Hvorfor? Fordi indlægget kommer på toppen af forsiden og det derfor kan få et svar og jeg kan se når der skrives noget nyt i det uden at blive "spammet" med mails fra indlæg som ender med 300 kommentarer.
Kunne bare trykke på knappen om mail, men det er langt fra sikkert jeg skal bruge svaret med det samme og så forsvinder indlægget i mængden af gode indlæg og jeg finder det aldrig igen, så ender det med at jeg opretter et nyt indlæg med helt det samme spørgsmål nogle måneder senere fordi jeg ikke kan finde det. Det kan jeg så når jeg har skrevet i det ved at kigge på min profil og undgår 1000 mail fra Amino om dagen fra alle de mange gode indlæg som kommer.
Der er sikkert en smart funktion til at finde et indlæg man har sat som at man følger eller tilføje til foretrukne eller sådan noget, men aner ikke hvor.
Så det handler om at der mangler en måde at gemme indlæg så man får den lille besked (tallet på forsiden) om at der er sket noget nyt i det og at man kan finde det frem igen til senere brug.
Kunne finde på mange andre ting som er mere irriterende end det lille tal på forsiden når en skriver "følger lige med". De der "følger lige med" er oftest i starten af et indlæg og ikke når der er kommet svar, så ingen bliver "spammet" på grund af dem. Det handler om et lille tal på forsiden og at trådstarter modtager et par ekstra mails, men trådstarter var vel klar over at der kom mails når han oprettede indlægget og kan vel derfor ikke genere at andre gerne vil vide det samme som ham / hende?
Kan være jeg er bagvendt, eller det er jeg :D. Men jeg stopper da bare med at skrive den lille besked og opretter samme spørgsmål et par dage senere når man ikke kan finde indlægget igen. :)