Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Følger lige med her" midt i tråden er der en logisk forklaring på det ?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Efter min personlige mening støjer og fylder det unødigt i debatten.

Er det et problem?

Vurdér selv:

Det er da relativt mange indekserede sider med "følger lige med her". Skype-Smile

Er helt enig, der er næsten kun én ting der er mere irreterende:

http://www.amino.dk/forums/t/181978.aspx
http://www.amino.dk/forums/t/184178.aspx
http://www.amino.dk/forums/t/184073.aspx

Edit: Det har intet med selve indlægget, eller trådstarteren at gøre. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark:
Hvis personen har slået fra at Amino må sende én mails, så er funktionen der ikke :-) 

Så må der jo heller ikke sendes mails når der svares på et indlæg?

Sådanne indlæg syntes jeg er støj som ikke burde være her. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:09

Niels Henriksen:

Mark:
Hvis personen har slået fra at Amino må sende én mails, så er funktionen der ikke :-) 

Så må der jo heller ikke sendes mails når der svares på et indlæg?

Sådanne indlæg syntes jeg er støj som ikke burde være her. 

Nej, men ved at lave indlægget i tråden, så får man jo det som notifikation når der svares :-)

Og jeg er skam helt enig!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg gør det med at skrive "følger lige med".

Hvorfor og hvornår?

Jeg gør det hvis indlægget har interesse for mig og jeg gerne vil høre svaret også, hvis der ikke i forvejen er kommet et svar på det. Hvorfor? Fordi indlægget kommer på toppen af forsiden og det derfor kan få et svar og jeg kan se når der skrives noget nyt i det uden at blive "spammet" med mails fra indlæg som ender med 300 kommentarer. 

Kunne bare trykke på knappen om mail, men det er langt fra sikkert jeg skal bruge svaret med det samme og så forsvinder indlægget i mængden af gode indlæg og jeg finder det aldrig igen, så ender det med at jeg opretter et nyt indlæg med helt det samme spørgsmål nogle måneder senere fordi jeg ikke kan finde det. Det kan jeg så når jeg har skrevet i det ved at kigge på min profil og undgår 1000 mail fra Amino om dagen fra alle de mange gode indlæg som kommer. 

Der er sikkert en smart funktion til at finde et indlæg man har sat som at man følger eller tilføje til foretrukne eller sådan noget, men aner ikke hvor. 

Så det handler om at der mangler en måde at gemme indlæg så man får den lille besked (tallet på forsiden) om at der er sket noget nyt i det og at man kan finde det frem igen til senere brug. 

Kunne finde på mange andre ting som er mere irriterende end det lille tal på forsiden når en skriver "følger lige med". De der "følger lige med" er oftest i starten af et indlæg og ikke når der er kommet svar, så ingen bliver "spammet" på grund af dem. Det handler om et lille tal på forsiden og at trådstarter modtager et par ekstra mails, men trådstarter var vel klar over at der kom mails når han oprettede indlægget og kan vel derfor ikke genere at andre gerne vil vide det samme som ham / hende?

Kan være jeg er bagvendt, eller det er jeg :D. Men jeg stopper da bare med at skrive den lille besked og opretter samme spørgsmål et par dage senere når man ikke kan finde indlægget igen. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror bare at folk vil have nogle signatur-links ud i verdenen ;)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg lever med "følger lige med her" men det skal ikke være for at skabe traffik hos en selv ved hjælp af signatur links  eller andet, det er totalt plat - det skal være fordi man har mail notifikation slået fra.

Mere uforstående er jeg over for - Jeg har sendt dig en PB - og PB modtaget, som eneste del af tråden - hvad pokker - det ved de to da selv og det får de besked om, selv om de ikke får mails ved alle svar i tråde

Jeg er også selv flittig retter af overskrifter som HJÆLP!!!! - som så viser sig at være man skal udfylde et spørgeskema til en bacheloropgave f.eks. - Skriv en overskift der dækker emnet, og ikke en der bare er beregnet til at fange alle ind og spilde tidSmile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 17:19

Jeg lever med "følger lige med her" men det skal ikke være for at skabe traffik hos en selv ved hjælp af signatur links  eller andet, det er totalt plat - det skal være fordi man har mail notifikation slået fra.

Det var nu også for sjov jeg skrev det :D

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kim Vinberg:
Der er sikkert en smart funktion til at finde et indlæg man har sat som at man følger eller tilføje til foretrukne eller sådan noget, men aner ikke hvor.

Til det bruger jeg min browsers "bookmark"-funktion, det er jo det den er lavet til - og så er det meget hurtigere at finde indlægget ad den vej.
Så er jeg ikke afhængig af at Amino.dk eller andre websites laver specielle funktioner. 

Kim Vinberg:
Fordi indlægget kommer på toppen af forsiden

Jeg synes så til gengæld det er meget øv, at åbne et indlæg og så opdage at det eneste nye er et "bump" eller "følger lige med her". Hvis det er for at få tråden frem fordi du savner et svar, så kan det altså gøres meget mere elegant og endda givende for de andre brugere. F.eks. ved at stille uddybende spørgsmål så andre bliver inspiret, enten til at svare eller byde ind i debatten.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:29

Brian Reinhold Jensen:

Kim Vinberg:

Til det bruger jeg min browsers "bookmark"-funktion, det er jo det den er lavet til - og så er det meget hurtigere at finde indlægget ad den vej.
Så er jeg ikke afhængig af at Amino.dk eller andre websites laver specielle funktioner. 

Kim Vinberg:
Fordi indlægget kommer på toppen af forsiden

Jeg synes så til gengæld det er meget øv, at åbne et indlæg og så opdage at det eneste nye er et "bump" eller "følger lige med her". Hvis det er for at få tråden frem fordi du savner et svar, så kan det altså gøres meget mere elegant og endda givende for de andre brugere. F.eks. ved at stille uddybende spørgsmål så andre bliver inspiret, enten til at svare eller byde ind i debatten.

Stor hilsen
/Brian 

Det har min browser også og den bruges flittigt. For fliggigt måske. For der er mere rodet i min browsers bogmærker end på mit skrivebord :)
Angående at åbne et indlæg, du åbner vel heller ikke indlægget hvis det har interesse for dig?
Hvis det ikke lige var kommet op på forsiden igen ville du ikke opdage det og måske kender du svaret som du måske skriver i indlægget.  Resultatet af at du ikke så indlægget på forsiden er så at ingen få nogen som helst glæde af din viden fordi du ikke så det...  
Ja det kan gøres mere elegant end at skrive "følger lige med her" i nogle tråde, det er jeg helt enig i.
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:30

Jacob Damsgaard:

Cookie:

Det var nu også for sjov jeg skrev det :D

Så er du jo ikke bedre end os som skriver "følger lige med"? Du skriver et indlæg i en tråd som er uden betydning og kan ikke bruges til noget... ;) 

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)