Jeg får ingen mails, men benytter til gengæld "debatter jeg deltager i", hvor jeg kan se om der er nye indlæg hver gang jeg er på Amino. Den mulighed har jeg ikke i de tråde, hvor jeg ikke har smidt en kommentar.
Værdien af signaturlink er begrænset, så jeg tror ikke det er derfor folk smider en kommentar.
Angående at åbne et indlæg, du åbner vel heller ikke indlægget hvis det har interesse for dig?
Måske, men det er ikke så relevant her. Det er da øv at åbne et indlæg man har interesse i, for så bare at se at der står "følger lige med". Uanset om jeg fanger det fra forsiden, fra notifikationen eller mine amino-alerts. same-same :-)
Kim Vinberg:
Det har min browser også og den bruges flittigt. For fliggigt måske. For der er mere rodet i min browsers bogmærker end på mit skrivebord :)
Lav en gruppe/mappe der hedder "følger lige med her" og smid dem deri ;-)
Lav en gruppe/mappe der hedder "følger lige med her" og smid dem deri ;-)
Ikke tænkt på men JA smart og simpelt - en amino mappe til de tråde man vil kunne vende tilbage til eller følge - Den kan man jo rydde op en gang i mellem og bogmærker fylder jo intet - så SMART råd TAK
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det er ikke for at skyde på folk, det er blot en forklaring :-)
De bedste hilsner
Martin
Det var nu heller ikke dig, men at skrive at det sikkert er et "dovent indlæg", når det rent faktisk kunne være fordi personen "ikke har muligheden" er sku ikke fair.
Så se mit indlæg som endnu en forklaring ;-)
Hvorfor jeg efterfølgende skrev, at det nok også var en mulighed, at vedkommende bare ønskede at følge med i tråden. ;-) Jeg så det bare ikke oprindeligt sådan, da jeg mente, at det var meget ligetil at følge med i en tråd. Jeg har i hvert fald ikke personligt svært ved at finde tråde uden at skrive "Jeg følger lige med". :-)
Mvh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Eller et menupunkt til favoritter hvor man markerer indlæg man vil se igen.
Det burde ikke tage mange timer for en god programmør at lave.
Korrekt, men så er du, som bruger, afhængig af at forummet laver funktionen. I browserens favoritter er du uafhængig, og du kan endda, lave "cross-site" "favoritter, hvis det er interessant. (Eks. faglige artikler fra forskellige sites osv.)
Men det er sikker smag og behag, browserens muligheder opfylder fint mine behov.
Eller et menupunkt til favoritter hvor man markerer indlæg man vil se igen.
Men det vil være en rigtig god ide, med sådan en funktion - hvis den bliver forbundet med "Indlæg du ikke har læst" markeringen på forsiden, det kunne være rigtigt rart at kunne markere tråde og så blive notificeret hvis der er nyt. (Uden at få mails)