Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Følger lige med her" midt i tråden er der en logisk forklaring på det ?

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Martin Thorborg:

Det er fordi folk gerne vil have mail når der kommer svar og ikke har forstået at de blot skal klikke her:

De bedste hilsner

Martin

Hvis personen har slået fra at Amino må sende én mails, så er funktionen der ikke :-) 

Så inden vi begynder at skyde på folk, så kan det jo være derfor, fordi de ikke ved at funktionen findes.

Hvis personen har slået mails fra, så giver det jo endnu mindre mening, at man skriver den kommentar Smile

Med mindre personen gerne vil finde debatten i sin egen historik...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:42

Brian Reinhold Jensen:
Korrekt, men så er du, som bruger, afhængig af at forummet laver funktionen. I browserens favoritter er du uafhængig, og du kan endda, lave "cross-site" "favoritter, hvis det er interessant.

Ja men så er det nødvendigt at jeg bruger den samme browser hele tiden. Jeg er tit på farten og bruger både amino hjemme og på kontoret.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:43

Fashion-Seller:

Mark:

Martin Thorborg:

Det er fordi folk gerne vil have mail når der kommer svar og ikke har forstået at de blot skal klikke her:

De bedste hilsner

Martin

Hvis personen har slået fra at Amino må sende én mails, så er funktionen der ikke :-) 

Så inden vi begynder at skyde på folk, så kan det jo være derfor, fordi de ikke ved at funktionen findes.

Hvis personen har slået mails fra, så giver det jo endnu mindre mening, at man skriver den kommentar Smile

Som jeg svaret Niels, så er det jo for at få notifikationer her på Amino. Jeg vil sku da også hellere kunne få en notifikation, end en mail, hvis jeg trykket på den knap. 

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det kan være at, lad os nu sige jeg har skrevet et spørgsmål, og du har svaret, hvis det bare er mig du svarer, kan svaret være af begrænset omfang - men antag at der er 3-4 personer som har skrevet den kommentar, altså, tilkendegivet at de også er interesserede i udfaldet og svaret på spørgsmålet i tråden, muligvis vil det føre til at du føler at der er mange der kan bruge din viden, hvilket igen kan føre til at du måske levere et endnu mere omfattende og fyldestgørende svar end der først var forventet, og alle involverede modtager et fantastisk svar, det vil vel betyder at tråden bliver eleveret, altså mere vigtig.
At en person kan bruge det er godt, at mange kan bruge det er fantastisk.
Personligt har jeg intet imod en lille tilkendegivelse af den slags, jeg skal ikke bruge særlig meget tid på at nogen skriver de også følger med, det er ikke fordi det kræver et svar? De følger bare med i tråden.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:37

Fashion-Seller:

Nej, det giver den fordel at den kommer med i den lille orange notifikation med "nye indlæg i debatter du følger" eller hvad den nu hedder :-)

/Brian

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:40

Niels Henriksen:
Ja men så er det nødvendigt at jeg bruger den samme browser hele tiden. Jeg er tit på farten og bruger både amino hjemme og på kontoret.

Det er rigtigt - jeg bruger Chrome som min primære browser og i den kan jeg synkronisere bookmarks m.m. på alle mine computere. Så jeg har samme, synkroniserede, bookmarks på alle mine windows og mac computere, både ude og hjemme.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Nu har jeg bedt om at man også får indlæg ind i sin oversigt hvis man trykker på "Send e-mail hvis nogen svarer på indlægget".
Det kommer på snarest.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 08:33
Fedt! Undrer mig egentlig lidt over at den ikke har været programmeret til det fra starten, men lækkert at det kommer nu.
Side 4 ud af 4 (38 indlæg)