Korrekt, men så er du, som bruger, afhængig af at forummet laver funktionen. I browserens favoritter er du uafhængig, og du kan endda, lave "cross-site" "favoritter, hvis det er interessant.
Ja men så er det nødvendigt at jeg bruger den samme browser hele tiden. Jeg er tit på farten og bruger både amino hjemme og på kontoret.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er fordi folk gerne vil have mail når der kommer svar og ikke har forstået at de blot skal klikke her:
De bedste hilsner
Martin
Hvis personen har slået fra at Amino må sende én mails, så er funktionen der ikke :-)
Så inden vi begynder at skyde på folk, så kan det jo være derfor, fordi de ikke ved at funktionen findes.
Hvis personen har slået mails fra, så giver det jo endnu mindre mening, at man skriver den kommentar
Med mindre personen gerne vil finde debatten i sin egen historik...
Som jeg svaret Niels, så er det jo for at få notifikationer her på Amino. Jeg vil sku da også hellere kunne få en notifikation, end en mail, hvis jeg trykket på den knap.
Det kan være at, lad os nu sige jeg har skrevet et spørgsmål, og du har svaret, hvis det bare er mig du svarer, kan svaret være af begrænset omfang - men antag at der er 3-4 personer som har skrevet den kommentar, altså, tilkendegivet at de også er interesserede i udfaldet og svaret på spørgsmålet i tråden, muligvis vil det føre til at du føler at der er mange der kan bruge din viden, hvilket igen kan føre til at du måske levere et endnu mere omfattende og fyldestgørende svar end der først var forventet, og alle involverede modtager et fantastisk svar, det vil vel betyder at tråden bliver eleveret, altså mere vigtig. At en person kan bruge det er godt, at mange kan bruge det er fantastisk. Personligt har jeg intet imod en lille tilkendegivelse af den slags, jeg skal ikke bruge særlig meget tid på at nogen skriver de også følger med, det er ikke fordi det kræver et svar? De følger bare med i tråden.
Ja men så er det nødvendigt at jeg bruger den samme browser hele tiden. Jeg er tit på farten og bruger både amino hjemme og på kontoret.
Det er rigtigt - jeg bruger Chrome som min primære browser og i den kan jeg synkronisere bookmarks m.m. på alle mine computere. Så jeg har samme, synkroniserede, bookmarks på alle mine windows og mac computere, både ude og hjemme.