Tak for anbefalingen fra ShopBase.dk - det sætter vi pris på!
Tag et kig på vores system, og se hvordan det virker. Særligt brugervenligheden omkring editoren har vi gjort meget ud af, og det gør, at det praktiske, vigtige arbejde med opsætningen af nyhedsbrevet kan klares meget hurtigt. Dertil kommer lækker statistik og sporingsmuligheder, samt en fornuftig pris. Og så taler vi dansk, både i e-mails og livechat. :)
Tak for anbefalingen fra ShopBase.dk - det sætter vi pris på!
Tag et kig på vores system, og se hvordan det virker. Særligt brugervenligheden omkring editoren har vi gjort meget ud af, og det gør, at det praktiske, vigtige arbejde med opsætningen af nyhedsbrevet kan klares meget hurtigt. Dertil kommer lækker statistik og sporingsmuligheder, samt en fornuftig pris. Og så taler vi dansk, både i e-mails og livechat. :)
Er det blevet muligt, at lave splittests af indholdet, afsender, title osv i jeres system?
Mente nok, at jeg fornylig havde læst det, men kunne ikke lige finde det og det eneste indlæg jeg fandt på hans blog, var det gamle, hvor han ser på mailchimp og campaignmonitor :)
Jeg vil anbefale dig Mailchimp. Det er gratis at komme i gang, kan nemt integreres med Wordpress og så har de lige fået en killer drag and drop editor.
Lav en specifikation over hvad du mener et sådant system skal kunne for at dække dine behov. Ellers vil du få 17 forskellige svar. Mailchimp er populært herinde fordi det koster gratis til en hvis grænse. Der er så features der ikke er tilgængelige i deres gratis løsning eksempelvis autoresponders. http://mailchimp.com/pricing/free/
Hvis du på et tidspunkt mener at dynamic content er et must, så kan du allerede nu afskrive mailchimp, campaign monitor og ubivox.