Jeg er klar med mit færdige produkt (smykker), og jeg er næsten klar med min webshop. Jeg skal gøre reklame for mit produkt, på flere forskellige måder, og jeg havde tænkt mig at starte hos forretningerne. Jeg tænker, at ligge i mode forretninger, så kunder der shopper kan se at jeg findes, men hvordan kommer jeg i gang? Jeg vil gerne troppe op selv, men ofte ser jeg, at det ikke er ejeren der står i butikken. Derfor jeg havde egentlig tænkt mig at finde frem til de butikker jeg vil ligge i, skrive en mail, og vedhæfte et link, hvor de kan gå ind og se alle mine produkter, hvorefter jeg vil foreslå et møde. jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad i synes, og også lidt om, hvordan jeg skriver denne mail. |
Jeg har haft egen smykke-import virksomhed tidligere, hvor jeg på 6 måneder solgte kollektionen ind til 75 butikker - det var hårdt arbejde, men også vildt sjovt.
Jeg vil gerne bistå med support, men da jeg netop lever af at være konsulent, skal vi lave en aftale om et vist honorar først - hvis du er interesseret kan du maile til ts@oxeogco.dk.
Mvh
Torben Søndergaard