Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl ved install af tema fra ThemeForest

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg prøvet at installerer et tema jeg har købt på ThemeForest kommer den med følgende fejl i WP

Er der nogen der ved hvad der er galt ?

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/XXXXXXX/public_html/XXXXX.dk/wp/wp-admin/includes/class-wp-upgrader.php on line 558

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:01

Hvad står der i linje 558 ?

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 17:10

Er der nogle bestemte plugin man skal installerer inden man prøvet at installerer temaet man har købt ?

Lige nu er der i den 1 click wordpress jeg har installeret kun disse plug in, Akismet og hello Dolly

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Akureyri
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 144
Fra  Original Iceland Skrevet kl. 17:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når man køber et tema på ThemeForest, får man nogle gange flere forskellige filer i selve zip filen, som du downloader. Der kan ligge endnu en zip fil, der typisk heddder themenavn.zip og evt. en psd og flere. Nu ved jeg ikke, om det er den samme fejl, men du kan i hvert fald prøve at extracte zip filen, og se om der ligger en anden fil pakket ned i den, og så installere den.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

Bamboo Revolution - Originale, stilrene bambusure

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:41

Kingbo:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/XXXXXXX/public_html/XXXXX.dk/wp/wp-admin/includes/class-wp-upgrader.php on line 558

Ofte er der en readme fil med i deres pakker, hvor de gennemgår installationen.

. -yes, der er ofte ekstra plugins, som skal uploads.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 17:45

Kristinn Berg Gunnarsson:

Når man køber et tema på ThemeForest, får man nogle gange flere forskellige filer i selve zip filen, som du downloader. Der kan ligge endnu en zip fil, der typisk heddder themenavn.zip og evt. en psd og flere. Nu ved jeg ikke, om det er den samme fejl, men du kan i hvert fald prøve at extracte zip filen, og se om der ligger en anden fil pakket ned i den, og så installere den.

Med venlig hilsen

Kristinn Berg Gunnarsson

+1 på den :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)