Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesidermed anslået værdi på 19.600 kan ikke sælges for 7.000?? hvorfor?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har siden Altidsjov.dk, som jeg sidste år blev tilbudt 15.000 for, og den er blevet vurderet til 19.600 her: http://www.urlappraisal.net/appraisal/altidsjov.dk.html 

Jeg har ikke tid til at passe siden her, så jeg har sat den til salg for 7.000 men kan ikke få den solgt?   Hvorfor?

/ Kasper

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 10:34

The following domain name appraisal is an estimate on the domain worth of altidsjov.dk. This is only an estimate, and actual site worth on the open domain or website marketplace may vary significantly. While each appraisal represents a snapshot of the domain value on a given day, it is only that, a snapshot, so be sure to check back frequently to see if your sites value goes up or down over time.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:36

Hej Kasper,

Den kan nok ikke sælges, fordi alle kan gå ud og få en lign. hjemmeside til under 7.000 ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når du skal prissætte en hjemmeside, skal du kigge på hvor meget hjemmeside omsætter for, og hvor stor fortjenesten er.

Herefter kan du kigge på værdi af hjemmesiden, i form af design, udvikling og seo i kr.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 10:45

Blot fordi, et eller andet værdi udregnings website, siger din side den er 19600 værd så behøver det jo bestemt ikke være virkeligheden. Selv samme side siger så også at eb.dk er sølle 3000 dollarsværd.

derudover er det jo en side der ikke skal det store til at lave.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Brænderigården Skrevet kl. 11:01

Jeg vil gerne købe den for 7.000.- hvis du kan vente med pengene, til 11 februar. :-) Benny Bomstærk Motivativations taler af Guds Nåde. Cool Cool Cool

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 11:44

@Brænderigården

Du kan kontakte mig på kasper@altidsjov.dk om nærmere info om siden:D

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg håber det bare er for sjov at du linker til den hjemmeside der værdifastsætter den til 19.600 DKK. Den er total ubrugelig og giver ikke en gang en indikation af prisen, ren spild af tid.

Kig på hvad det vil koste at lave en tilsvarende side og få tilsvarende besøgende, så har du din fair pris :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Vordingborg
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Brænderigården Skrevet kl. 11:27

Cool jeg har spurgt om du vil sælge det til mig, den 11 februar, men har ikke fået svar fra dig, så nu er prisen jeg vil give 5.000 hvis du forstår engelsk, så søg på youtube på Shark Tank, der har lært meget. Hilsen Benny Bomstærk

Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 11:32
Jo jeg har givet dig min mail, men du har ikke skrevet til mig?
Side 1 ud af 3 (23 indlæg)