Ja, så skulle Amazon.com også kun være lidt over 3.000 dollar værd :-) |
Kasper hvis jeg må give dig et råd, hvis du havde gjort dit hjemmearbejde, så havde undersøgt 2) lidt om mig, så du vidste jeg har været meget syg, og ikke har har mange krafter. 1) skønt dig st tage imod miy tilbud, om 5.000 kr. , istedet for at jeg skal kontakte dig. jeg har søgt på Altidsjov og køn købe domanet for Altidsjov.com for under kr 100,- men da jeg tror på at behandle folk ordentligt. så vil tilbyde dig 500,- de næste 7 dage. hvis du siger nej, hvil jeg købe domanet, men jeg tvivler du får nogen penge for det. Navnet passer bare til min Branding, jeg heddder Benny Bomstærk på Facebook, underskriver mig, Smiley. Du får kun succcess vis brænder for det, dem er på Amino Plus er rigtige iværksætter, Jeg er ved at tilbage betale over 100.000 som det kostede mig at tage 17 dage til Thailand fordi jeg var respiratorbruger 24/7 koster det mindst 100.000 at tage udenlandsk på ferie, jer skylder kun 27.000 kr - de er snart betalt, via gode tip fra Amino plus, og det koster kun 99.- pr måned, bare interviet med justeat grundlægger er mange 1000,- kr værd, hved du hvad, jeg vil dlet ikke købe dit domain, men dælg nogle tommr flasker, eller bliv avis bud, så du har råd til Amino Plus, jeg syntes at Martin Thovborg er en af de mest uselviske mennesker jeg kender, men han skal også leve. ps alle jer der kan engelsk se
hilsen Smiley