Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesidermed anslået værdi på 19.600 kan ikke sælges for 7.000?? hvorfor?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune Fristrøm:

Blot fordi, et eller andet værdi udregnings website, siger din side den er 19600 værd så behøver det jo bestemt ikke være virkeligheden. Selv samme side siger så også at eb.dk er sølle 3000 dollarsværd.

derudover er det jo en side der ikke skal det store til at lave.

Ja, så skulle Amazon.com også kun være lidt over 3.000 dollar værd :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Brænderigården Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cool Kasper hvis jeg må give dig et råd, hvis du havde gjort dit hjemmearbejde, så havde undersøgt 2) lidt om mig, så du vidste jeg har været meget syg, og ikke har har mange krafter. 1) skønt dig st tage imod miy tilbud, om 5.000 kr. , istedet for at jeg skal kontakte dig. jeg har søgt på Altidsjov og køn købe domanet for Altidsjov.com for under kr 100,- men da jeg tror på at behandle folk ordentligt. så vil tilbyde dig 500,- de næste 7 dage. hvis du siger nej, hvil jeg købe domanet, men jeg tvivler du får nogen penge for det. Navnet passer bare til min Branding, jeg heddder Benny Bomstærk på Facebook, underskriver mig, Smiley. Du får kun succcess vis brænder for det, dem er på Amino Plus er rigtige iværksætter, Jeg er ved at tilbage betale over 100.000 som det kostede mig at tage 17 dage til Thailand fordi jeg var respiratorbruger 24/7 koster det mindst 100.000 at tage udenlandsk på ferie, jer skylder kun 27.000 kr - de er snart betalt, via gode tip fra Amino plus, og det koster kun 99.- pr måned, bare interviet med justeat grundlægger er mange 1000,- kr værd, hved du hvad, jeg vil dlet ikke købe dit domain, men dælg nogle tommr flasker, eller bliv avis bud, så du har råd til Amino Plus, jeg syntes at Martin Thovborg er en af de mest uselviske mennesker jeg kender, men han skal også leve. ps alle jer der kan engelsk se

hilsen Smiley Cool

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 00:05

LOL! Får du hjemmebrændt lidt vin eller hvad sker der? ;-)

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 00:25

Rolig nu Benny Bomstærk.

Nu er det her ikke et TV show. Kasper tilbyder dig at skrive til ham for nærmere info om siden, og dit svar er at sænke prisen og så angribe ham for ikke at have taget chancen. Tror du har set lidt for meget Shark Tank.

Og hvor kommer det med Amino Plus og det at Kasper skal samle flasker lige pludselig fra??

Det er måske ikke det bedste at linke til en udregnings hjemmeside der prissætter google.com til ca. 3500$. Men synes dine besvarelser er lige i overkanten.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 00:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Han er, hvad Bent B er for Nationen! .... bare lidt tidsfordriv og noget man ikke skal gøre andet end blot at trække lidt på smilebåndet af. :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 01:12

tror også bare at ham benni bummistærk er en man skal ignorere.

Men hvad omsætter din side osv for, fordi det er jo rimeligt vigtigt

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:18

MSkovmose:
Han er, hvad Bent B er for Nationen! .... bare lidt tidsfordriv og noget man ikke skal gøre andet end blot at trække lidt på smilebåndet af. :)

Årh, hvor jeg glad for at der endelig er en anden der kender til ham. Troede jeg var den eneste som med fryd læser kommentarerne og griner over de dejlige mennesker på Nationen. :-D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:04

1. Bare fordi at en eller anden hjemmeside vurdere at din hjemmeside er vurderet til 19.600 kr. betyder det ikke at det er sandt. De der hjemmesider bruger nogle faktorer som ikke bruges i det virkelige liv. 

2. Hvad gør din statiske hjemmeside i html/css bedre end fx. 9gag.com, reddit.com osv og hvad vil overhovedet få folk til at komme tilbage igen og igen når det er det samme indhold de får leveret? Dem der køber hjemmesiden får en masse statiske html-filer de selv kommer til at redigere, og det er jo et større arbejde end fx. at bruge et CMS

Just sayin. Men 7000 kr er da lige lovlig højt at sigte efter. Medmindre din hjemmeside er den vildeste pengemaskine. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 03:34

Savner en "spade tråd smiley"

Fra Vordingborg
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Brænderigården Skrevet kl. 07:23

Angry undskykd jeg var træt, og det er ikke pænt det jeg skrev, jeg er lige vågnet, og skal slette indslaget, hvaf har jer lært, ikke at skrive når jer træt, det jeg skriver er ikke fair for en ny ivlrksætter, jeg er selv 58 Cool

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)