Eks. Tømreren sætter en gipsplade op og maleren maler den osv.
Hvis det endelig skulle være, så skulle det være i checkout, hvor der kan stå "Mangler du maling til (hvad man nu har købt), så kan vi anbefale (linkpartner)." Google er bare ikke for glad for de er "linker du til mig, linker jeg til dig." Det fungerede for nogen år siden, men ikke længere.
Jeg er enig i at 2 blogs med pagerank 0 som linker til hinanden = 0 værdi.
Men hvis jeg på forsiden af www.dr.dk fik et link til min side og jeg omvendt smed et link til dem, så er jeg overbevist om at det nok skulle give mig en eller anden form for værdi. Nu er linkbuilding ikke min force, så jeg er ikke skråsikker. Bruger bare min sunde fornuft :)
Hvis det endelig skulle være, så skulle det være i checkout, hvor der kan stå "Mangler du maling til (hvad man nu har købt), så kan vi anbefale (linkpartner)." Google er bare ikke for glad for de er "linker du til mig, linker jeg til dig." Det fungerede for nogen år siden, men ikke længere.
Ja det er efterhåndenblevet en helt videnskab. Det synes "eksperterne" da. Nu bruger de begreber som trepunktslinks, 3 niveauer m.m.
Det kan dække over flere måder, men som jeg vil forstå det, kan det være side A der linker til B, som linker til C. C linker tilbage til A. Eller hvor du har links til side A og B. De to sider linker til C. C linker til D. Så er du oppe i niveauer :P
Yep, det er en videnskab, og Google mikser rundt i det fra tid til anden.
Det kan dække over flere måder, men som jeg vil forstå det, kan det være side A der linker til B, som linker til C. C linker tilbage til A. Eller hvor du har links til side A og B. De to sider linker til C. C linker til D. Så er du oppe i niveauer :P
Yep, det er en videnskab, og Google mikser rundt i det fra tid til anden.
Ja lige præcis, hvis jeg har forstået det "ret" og firmaet ved hvad de laver
Hvis det endelig skulle være, så skulle det være i checkout, hvor der kan stå "Mangler du maling til (hvad man nu har købt), så kan vi anbefale (linkpartner)."
Personligt ville jeg frygte en lavere konverteringsprocent ved at smide et link i check-out.
Personligt ville jeg frygte en lavere konverteringsprocent ved at smide et link i check-out.
Ikke hvis det er efter checkout ;). Så er varen købt, og man får så pænt en notits om, at skulle man savne maling til det stakit man nu har købt, så kan en linkpartner anbefales. Medmindre man selv sælger malingen, så vil det være tosset. :)
Ikke hvis det er efter checkout ;). Så er varen købt, og man får så pænt en notits om, at skulle man savne maling til det stakit man nu har købt, så kan en linkpartner anbefales. Medmindre man selv sælger malingen, så vil det være tosset. :)
Skrive til i hvert fald 10 personer, der tilbyder linkbuilding. Det er ikke svært at finde herinde, og du har i tråden allerede fået smidt flere rigtigt fine navne i hovedet.
Bede dem alle om et tilbud på månedlig linkbuilding.
Bed om at se links, de tidligere har skabt, og som vil være et retvisende eksempel for, hvilke links du selv kan forvente at få.
Spørg, om de kan garantere dig resultater. Hvis de kan, skal du passe på.
Vælg den person, der har vist de bedste (og her forstået både effektive, men også fremtidsvenlige) links og som giver dig den bedste mavefornemmelse.
Du finder næppe den bedste person ved kun at spørge én person. Og der er ingen skam i at sige til de andre, de bare ikke lige blev dem denne gang. :-)