Den kan vende begge veje. Det kan selvfølgelig være en fordel hvis der er tale om at skaffe en "masse" links, der udligner de andre i branchen. For du vil sandsynligvis få samme type links og sikkert en del fra samme sites, som dine kolleger i branchen. Omvendt kan det også være en fordel at vælge en der ikke har specielt mange indenfor dit fag. Hvis din leverandør arbejder med at skaffe unikke og stærke links, så vil han komme i et dilemma i det øjeblik han får chancen for det helt uovertrufne branchelink, skal han lave det til dig eller din kollega? Så svaret er, det kan godt være en fordel, men det kan også være en ulempe - alt efter hvilken type links du køber. /Brian |
Brian Reinhold Jensen:Hvis din leverandør arbejder med at skaffe unikke og stærke links, så vil han komme i et dilemma i det øjeblik han får chancen for det helt uovertrufne branchelink, skal han lave det til dig eller din kollega?
Tak Brian !
Den havde jeg ikke ligeset.
Så skal vi jo ogå have konkurrenceklausulerne frem.
Hvor kan synenergi dog føre til meget.
Ib Abildgaard
Råd & Mal