Godaften Carsten !
Undertegnede har forsåvidt også samme behov, og det har vel en masse. Måske i særdeleshed efter Penquan ?
Som du sikker ved er der efterhånden en masse herinde på Amino, der også sælger denne form for ydelse. Selv synes jeg måske det er en "lidt søgt" ydelse, og måske lidt imod Googles "mening", nemlig det at "købe sig til succes."
Det burde vel bl.a. være et godt indhold, som så fik nogle af dine "fans" til at linke til dig. Og altså ikke en "levevej" for diverse SEO "eksperter" m.m.
Jeg selv har brugt 3 forskellige aminoer, dog har jeg endnu ikke mærket den "store succes", nok tværtimod ? Men det kan være tiden arbejder for mere succes i mit tilfælde.
Hvorfor så ikke succes ? Ja det har jeg mine egne meninger om, og tror at de holder stik, så jeg vil selv tænke mig om næste gang, hvor jeg tror jeg er blevet meget klogere grundet mine hidgjorte erfaringer.
F.eks. forstår jeg ikke at "vi" herinde på Amino fra vores respektive sites ikke linker gensidigt mere til hinanden.
Men som du ved hænger vi ingen ud på Amino. Men du er velkommen pr, mail eller tlf.
God aften
Ib Abildgaard
Råd & Mal