Jeg søger et godt tilbud på et hæve/sænkebord til levering omkring slutningen af marts / starten af april. Nogen herindefra som kender et godt sted at købe det, eller endnu bedre... En Amino-bruger som har et godt tilbud. Der skal nok købes ny kontorstol samtidig :)
Vi hos Ofidan.dk kan sagtens hjælpe med begge dele. Vi har lige indgået aftale med en ny leverandør.
Desværre har vi ikke fået oprettet alle vores borde endnu på vores side men jeg vil da gerne sende dig et katalog via mail så kan du se hvad vi kan tilbyde. Hvis du søger et bord som er unikt så kan vi også hjælpe dig med at designe et.
Vores super gode kontorstole kan du se her, jeg medsender også lige kataloget over dem
Prisen kan vi snakke om :)
Send en PB med din mail til mig eller til cwn(a)ofidan.dk
Vi hos Ofidan.dk kan sagtens hjælpe med begge dele. Vi har lige indgået aftale med en ny leverandør.
Desværre har vi ikke fået oprettet alle vores borde endnu på vores side men jeg vil da gerne sende dig et katalog via mail så kan du se hvad vi kan tilbyde. Hvis du søger et bord som er unikt så kan vi også hjælpe dig med at designe et.
Vores super gode kontorstole kan du se her, jeg medsender også lige kataloget over dem
Prisen kan vi snakke om :)
Send en PB med din mail til mig eller til cwn(a)ofidan.dk
Med venlig hilsen
Chris Nielsen
Ofidan.dk
Takker. Jeg har sendt en besked til dig her på Amino :)
Købte mit det ene via Silvan.. kostede 2000,- inkl moms..
De næste har vi købt lidt bedre kvalitet til ca 1800,- excl. moms hos lomax leveret til døren :) dog var vi nød til at få nye da fragtmænd havde ødelagt de første.
Købte mit det ene via Silvan.. kostede 2000,- inkl moms..
De næste har vi købt lidt bedre kvalitet til ca 1800,- excl. moms hos lomax leveret til døren :) dog var vi nød til at få nye da fragtmænd havde ødelagt de første.
Super. Køber ALDRIG noget hos Silvan ;) Har kigget hos LOMAX, men vil jo hellere købe det af en Amino-bruger... Men dem ved LOMAX ser nu også fornuftige ud jo.