Det lyder super fint. Jeg kigger lige stolene igennem her en af dagene, hvorefter jeg vender tilbage til dig. Hvad med hæve/sænkeborde, er det også noget I kan klare hvis det er?
Det lyder super fint. Jeg kigger lige stolene igennem her en af dagene, hvorefter jeg vender tilbage til dig. Hvad med hæve/sænkeborde, er det også noget I kan klare hvis det er?
Jeg kan ikke klare det, men det kan morten :-) , han har kanon dejlige stole og mener også han er begyndt og gøre sig i hæve/sænke borde
Hos Vi er grønne har vi kontormøbler - så kan du få hele pakken. Skriv en besked til mig på Amino eller til info@viergroenne.dk så finder vi en god pris :-)
Prøv at kigge på www.office2go.dk. Vi har Danmarks bedste priser på hævesænkeborde og kontorstole. Bordene er dansk kvalitet og stolene er fra tyskland.
Anders - jeg har sendt dig en besked med et priseksempel, så kig på det og vend tilbage til mig hvis du har nogle specielle krav om fx design, bæreevne, eller andet.
Tak til alle som har kommenteret på denne tråd. Jeg vil nu gå i tænkeboksen og kigge alle de forskellige links og kataloger igennem, som jeg har modtaget i denne uge. Jeg vender tilbage så snart jeg har fundet det, jeg søger :)
Ellers synes jeg lige du skal tjekke Office2go.dk igennem først. Vi har Danmarks billigeste priser på kontormøbler. Så der vil du sikkert kunne finde noget brugbart. Desuden er alle vores produkter dansk og tysk produceret :)
Vi har Danmarks billigeste priser på kontormøbler.
Hej Mads
Velkommen til Amino
Et godt råd.... din chef - Jakob - skrev tidligere at Office2Go har danmarks "bedste" priser. Det er altså ikke det samme som når du skriver Danmarks Bedste Priser - for det er ikke helt rigtigt.
Blot så du undgår forvirring i fremtiden og ikke kommer til at rode dig ud i noget du får svært ved at stå inden for :)