Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forslag til virksomheds aktiviteter der kan sætte skub i omsætningen/ branding

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi søger forslag til aktiviteter i virksomheden, der kan sætte lidt skub i omsætningen / branding.
Her tænker vi på messer, shoppingcentre, div. arrangementer samt evt. pop-up butikker.

Hvor findes de? Hvordan kommer man i gang med det?
Vi sælger primært outlet mærkevaretøj via egen webshop, men synes ikke dette giver nok omsætning og vi når ikke den ønskede branding. 

Håber der er et par tips at hente her :-)

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:27
Danish Online Outlet:

Hej

Vi søger forslag til aktiviteter i virksomheden, der kan sætte lidt skub i omsætningen / branding.
Her tænker vi på messer, shoppingcentre, div. arrangementer samt evt. pop-up butikker.

Hvor findes de? Hvordan kommer man i gang med det?
Vi sælger primært outlet mærkevaretøj via egen webshop, men synes ikke dette giver nok omsætning og vi når ikke den ønskede branding. 

Håber der er et par tips at hente her :-)

En ting jeg syntes du skal undersøge eller få undersøgt før du farer ud og bruger en masse penge på messestande mv.

Er den eshop du har fuldt ud optimeret hvordan er placering i google, har du prøvet de markedsføring kanaler du har mulig for.

Brug det du har og få max ud af det når det er gjort kan du se på andre muligheder hvis du har tid :)
Tilmeldt 13. Jan 12
Skrevet kl. 17:33

Vi har prøvet fuldt ud med adwords, og div. seo som vi kunne få råd til. Men desværre er vores sortiment lige en anelse for smalt til at det kan give nok i overskud til at man kan køre fuldtids med det. Derfor ville vi prøve at få noget omsætning igennem ved f.eks. messe salg og samtidig få opmærksomhed.... 

Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 17:33
Mht til shoppen

Var det min ville jeg droppe den der vildledende pris og vores pris oplys prisen på varen og kun den.

Med mindre du har nogen special tilbud, og lad vær at hav alt som special tilbud.

Syntes det virker mere prof, priserne under vejl virker som nogen i bare har fundet på, så ville droppe dem.

Det er bare min mening, syntes det ville give et bedre indtryk af shoppen generalt.
Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 17:39
Olina:
Mht til shoppen

Var det min ville jeg droppe den der vildledende pris og vores pris oplys prisen på varen og kun den.

Med mindre du har nogen special tilbud, og lad vær at hav alt som special tilbud.

Syntes det virker mere prof, priserne under vejl virker som nogen i bare har fundet på, så ville droppe dem.

Det er bare min mening, syntes det ville give et bedre indtryk af shoppen generalt.

Det ene behøves heller ikke udelukke det andet, men det er også dyrt at tage til messer.

Men skader bestemt ikke forretningen hvis du har tiden.

Hvordan kørte du adwords, noget i selv lavede eller havde i en prof på?

Tjek din konkurrenters sider af dem der ligger på side 1 og se hvordan de gør og find noget du kan gøre bedre og slå på det.

Finder du noget hvor du virkelig gør en god forskel så få lavet noget godt presse.

Tilmeldt 13. Jan 12
Skrevet kl. 17:48

Shoppen har vi helt styr på. Vi har prof. SEO samt Adwords folk tilknyttet. Vi er mere interesseret i at høre om muligheder for offline salg, og folk ideer herom.

Fra Næstved
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 272
Fra  Danish Online Outlet ApS Skrevet kl. 18:16

Lytter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)