Hej Aminoer Jeg vil høre om der er nogen af jer, som kan hjælpe mig med søgeoptimering af min webshop, som jeg lige har fået på nettet. Jeg er lidt "lost" på dette område, da jeg ikke har haft den fornødne tid til at sætte mig ind i det. Så jeg håber, at der er nogen herinde, som kan hjælpe. Så kom endelig med nogen tilbud ![]() Mvh. iværksætteren |
Hjælp til SEO
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Jeg kan ike tage flere nye mindre kunder ind før tidligst i sen-sommeren, men jeg er sikker på der er flere andre Aminoer der har ledig tid. Mit bedste råd er: Få flere tilbud, se på hvad du er SIKKER på at få for pengene, sammenlign de tilbud du får og fravælg dem du ikke forstår. Du skal kræve klare, troværdige og forståelige svar fra den leverandør du vælger. Du skal ikke vælge en løsning du ikke kan gennemskue. |
Hej xxx1979 Du kan med fordel fortælle os adressen på din webshop - så har vi mulighed for at se på, hvilken platform, teknik etc. etc. Og mon ikke der så kunne falde et par gode råd af hist og her? |
det svarer i hvert fald på dele af dit spørgsmål, Thomas :) |
Hej Lone Tak for''et ![]() |
Det var så lidt. Når man er ekspert i så få ting, som jeg er må man ty til arkivet for overhovedet at kunne besvare spørgsmål herinde ;-) |
Hej Aminoer Tak for alle jeres mange svar/tilbud. Jeg har fundet en god løsning. Mvh.xxx79 |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)