Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om jepti.dk hvor man kan Leje frem for at købe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1771
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste bruger ikke en højtryksrenser mere end højst et par gange om året, hvilket gør løsningen med leje højtryksrenser ideel.

Heldigvis er udbuddet stort idag, så spar penge og få klaret arbejdet ved at leje højtryksrenser eller andre ting.

Synes da det et genialt koncept men spørgsmålet er bare om folk får øje på det og har lyst til at prøve det.

Hvad synes I ? Tjek sitet

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:24

Ser da fint ud og alt det her, men altså navnet Ick! synes det ligger alt alt for tæt op af et andet firma. 

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:44

Må sige at jeg er enig i det med navnet..

Selve ideen er god, men selve firmanavnet og det slogan på første side er for copy paste agtigt..

"Jepti tryghed handler om dig"?!?

Hvad der er mit er dit - det kan jeg bedre forholde mig til, bare synd det står nederst på siden!

Jeg håber du kan bruge det til noget, må indrømme jeg aldrig har hørt om det Jepti.dk

Vh

C-Consult

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:34
Der er flere ting jeg ikke forstår.
Hvem laver lånekontrakt?
Erstatning og risiko ved lån af privat?
Det fleste private har jo ikke en erhvervsforsikring.
Skat af fortjeneste på udlån som privat. Kræver man laver regnskab og husker at indberette til skat.
Levering og afhentning af låneting?
Juridiske aspekter i setup. Det er mange regler som skal overholdes.

Vil sige det kort.
Der er flere som har lavet lignende før men sålænge det ikke er virksomheder som udlåner er det svært. Både prismæssigt og arbejdsmæssigt.
Hvem vil udleje med fortjeneste på 20-30 kr. Som privat og samtidig have alt det bøvl med regnskab og skat.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)