Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om iOplader.dk?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ufatteligt at Microsoft ikke fatter at følge med tiden. Jeg bruger den dejlige attribut "placeholder", som åbenbart fungerer i ALLE browsere - undtagen i IE.......

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:50

Rigtig god side. Helt sikkert nogen som vil få glæde at det selvom jeg synes det virker lidt omstændigt at tage en oplader med til sin telefon men nogle mennesker kan bare ikke overleve 1 time uden strøm hehe :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 20:25

Hej Emil.

Jeg er fuldstændig enig med Jacob.

Hvis du købte et større varelager hjem af den, og sendte dem selv med 1-2 dages leveringstid ville du helt sikker få flere kunder i butikken :)

og måske kan du forhandle dig ned til en endnu bedre pris ved køb af 100 stk? :)

Mvh Jonas

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:10

Fin side. Men jeg forstår ikke helt avance modellen. Den sælges som til bud på 59 kr og i betaler fragten. Der kan ikke være meget avance tilbage med mindre i sælger meget meget stor volumen.
Anvendelsen forstår jeg klart. Min dreng er på overnattende sportsstævne og med det antal deltagere der er med er en ledig stikkontakt til opladning nok svær at finde.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:25

Jeg forstår ikke at du kalder det en oplader, når det er et 1900mah backup batteri?

Det kan godt give noget forvirring hos læserne/kunderne

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:30
Cool site, enkelt og lige til

Dog ikke så lige til vedr betaling få en betalingsløsning og hurtigere levering, er jeg sikker på vil gøre meget.

Men overordnet super side.

Du har en bred målgruppe så det er bare om at komme ud over rampen med markedsføring!

Tillykke og held og lykke
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 21:45

Opsæt en paypal betaling på siden, det er mange trygge ved at betale med idag og få en emailadresse i dit domænenavn, det ser langt bedre ud og lidt mere prof. hvis du spørger mig. Ellers en rigtig fin side...Al held til dig med shoppen ;-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Aug 12
Indlæg ialt: 26
Fra  www.ELGH.dk Skrevet kl. 22:25

Utrolig simpelt side. Ser rigtig godt ud :-) Har ingen bemærkninger

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12

Emil Hyldeborg:
Ufatteligt at Microsoft ikke fatter at følge med tiden. Jeg bruger den dejlige attribut "placeholder", som åbenbart fungerer i ALLE browsere - undtagen i IE.......

IE halter flere steder. F.eks. også med css.

Jeg savner lidt information om hvem man handler med, samt nogle salgsbetingelser.

Ellers en flot hjemmeside.

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 00:04

Hej Emil,

Synes din side ser meget enkel og overskuelig ud, hvilket i min bog er super. Jeg har ikke så meget at tilføje omkring designet, i hvert fald ikke noget som ikke allerede er pointeret.

Jeg ville dog overveje at tilføje en version til lightning stikket så du får et produkt til iPhone 5, iPad 4 og iPad mini. Alternativt tilbyde en 30 pins/lightning adapter så dit nuværende produkt kan bruges af ovenstående modeller.

Som det tidligere er nævnt, så tror jeg også det vil være en god ide hvis du bruger et andet ord en oplader.

Vh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)