Ufatteligt at Microsoft ikke fatter at følge med tiden. Jeg bruger den dejlige attribut "placeholder", som åbenbart fungerer i ALLE browsere - undtagen i IE.......
Rigtig god side. Helt sikkert nogen som vil få glæde at det selvom jeg synes det virker lidt omstændigt at tage en oplader med til sin telefon men nogle mennesker kan bare ikke overleve 1 time uden strøm hehe :-)
Fin side. Men jeg forstår ikke helt avance modellen. Den sælges som til bud på 59 kr og i betaler fragten. Der kan ikke være meget avance tilbage med mindre i sælger meget meget stor volumen. Anvendelsen forstår jeg klart. Min dreng er på overnattende sportsstævne og med det antal deltagere der er med er en ledig stikkontakt til opladning nok svær at finde.
Opsæt en paypal betaling på siden, det er mange trygge ved at betale med idag og få en emailadresse i dit domænenavn, det ser langt bedre ud og lidt mere prof. hvis du spørger mig. Ellers en rigtig fin side...Al held til dig med shoppen ;-)
Ufatteligt at Microsoft ikke fatter at følge med tiden. Jeg bruger den dejlige attribut "placeholder", som åbenbart fungerer i ALLE browsere - undtagen i IE.......
IE halter flere steder. F.eks. også med css.
Jeg savner lidt information om hvem man handler med, samt nogle salgsbetingelser.
Synes din side ser meget enkel og overskuelig ud, hvilket i min bog er super. Jeg har ikke så meget at tilføje omkring designet, i hvert fald ikke noget som ikke allerede er pointeret.
Jeg ville dog overveje at tilføje en version til lightning stikket så du får et produkt til iPhone 5, iPad 4 og iPad mini. Alternativt tilbyde en 30 pins/lightning adapter så dit nuværende produkt kan bruges af ovenstående modeller.
Som det tidligere er nævnt, så tror jeg også det vil være en god ide hvis du bruger et andet ord en oplader.
Vh.
Nikolaj
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk