Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om iOplader.dk?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk!

Lang tid siden.. Håber i har haft en dejlig jul og et godt nytår :-)

Men lad os komme til sagen. Jeg har lige launchet en lille ny webshop - den hedder iOplader.dk! Jeg sælger transportable iPhone-opladere, som man kan lade op derhjemme og tage med sig.

Designet har jeg købt, dog har jeg rettet en del i det. Lavet om, fjernet og føjet til. Jeg er fint tilfreds med resultatet - men hvad synes du?

Kunne være dejligt med lidt gode holdninger og syn på sitet og gode råd til hvad der kan gøres bedre :-)

På forhånd tusind tak!!!!

Vh. Emil Hyldeborg

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 00:52

Hej Emil, 

Jeg må sige, at jeg synes du er kommet vældig godt ud af det, med dit nye tema..
Det er godt nok en vellykket side, jeg overvejer kraftigt at købe noget derinde fra :)

Synes den er enkel, elegant og super stilet. - Det rammer plet ved mig.

Mvh. Gustav  

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:03

Hej Hyldeborg

Fås den til iPad Mini? :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:11

Hey,

Overordnet set så er du sluppet fornuftigt fra det :) Eneste bemærkning jeg har, er at der måske er lige lidt meget luft "padding & margin" mellem de forskellige "bokse"? :)

- Det er dog en smagssag i sidste ende... :)

Good work...

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 01:21

Hey,

Jeg synes siden fantastisk og prof. ud. Så har intet negativt om selve siden, dog tror jeg at din leveringstid* kommer til at koste dig nogle ordre, men det vil tiden vel vise :)

"Kick Ass!"

Mathias

*Leveringstiden på din side er pt. på 7-10 dage

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:33

Din formular ser ikke helt rigtig ud i Internet Explore.

Man kan ikke se hvilke felter der skal skrives hvad i..

-

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:51

Virkelig lækker hjemmeside. Dog fatter jeg ikke helt konceptet? Hvis man glemmer at lade sin iPhone inden man tager afsted, er der vel lige så stor chance for man glemmer at lade et ekstra batteri op?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12

Hey! Tak for jeres fine indlæg - og tak for rosen.

For det første: Den fåes IKKE til iPad Mini da den kører med de nye Lightning-stik og ikke de gamle 30-pins-stik.

Med hensyn til leveringstiden, kan det ikke være meget anderledes, da det er dropshipping og min leverandør har så lang leveringstid.....

Brian Dinesen, vil du ikke tage et screenshot af det? Og hvilken version bruger du?

Kristoffer Broholm, meningen er egentlig heller ikke primært at man skal bruge opladeren hvis man har glemt at lade sin telefon op. Man skal nærmere bruge den hvis man er så lang tid væk hjemmefra, at ens telefon dør selvom den var på fuld energy da man forlod matriklen ;-)

Endnu engang: Tak for fine indlæg og kommentarer :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nydeligt.

- Ville ændre cta-knappen og gøre teksten mere henførbar til produktets værdi "aldrig mere uden strøm"-agtig!

Evt. lave mere reklame baseret på konkrete situationer, hvor man mangler strøm: "på vej hjem fra byen" , "på ferien" , "på farten".

Vedr. data "til nørderne" på opladeren, så ville jeg gøre det mere spiseligt.

Undlad smiley'en i teksten, især når det er vedrørende sikker betaling! Det virker utroværdigt - "Vi beskytter din computer mod virus :-)"  ... Den holder bare ikke.

Evt. tilføj kundeudtalelser, sociale medier, video.

Generelt synes jeg, at du bør holde fast i tanken om den værdi, som dit produkt tilfører kunden - find evt. inspiration her: http://www.ted.com/talks/simon_sinek_how_great_leaders_inspire_action.html

Nu du har et produkt, som koster næsten intet i indkøb, så ville jeg sørge for, at være lagerførende.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:29

-

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)