Jeg anbefaler unoeuro det er solide, og har et nemt bruger interface :)
de har alm email support og support fra deres hjemmeside, men ikke telefon support, de svare hurtig på spørgsmål alle hverdage, og der går aldrig mere end 1 time fra du har skrevet en support besked til du får hjælp. men som sagt kun i på hverdage :)
Håber dette er en hjælp. hvis du skal starte shop kan jeg anbefale dig at bruge Opencart som er en shop modul med masse af gode tempaltes, og masser af nyttige extensions. :)
Mvh Claus min egen shop jeg er igang med at lave er lavet i Opencart. www.coolbaby.dk
jeg kan klart anbefale Shopify.com de ljer deres webshop ud for 29$ pr måned, du kan også købe modellen størrer for 59$ pr måned. Shopify er en rigtig lækker webshop, med alverdens af muligheder for design og dirverse apps der kan tilkøbes med intelligente mersalgs apps.
Hvorfor vil du leje når du kan eje? Det er som regel billigst at eje i længden.
Hvis man lejer så binder man sig ikke til noget lort, jeg har selv prøvet at betale 20,000kr for en webshop, som jeg overhoved ikke var tilfreds med, når man lejer kan benytte sig af en gratis prøveperiode og se om webshopppen lever op til ens forventninger.
Jeg skal til at starte en webshop og jeg er simpelhen så rundt på gulvet over alle dem der udbyder, hvem er bedst ??
Du skal først og fremmest finde ud af hvad slags shop du vil bruge, og herefter skal du stille dig selv nogle spørgsmål
Har du behov for telefonsupport
hvad med oppe/nede tider
har du behov for support på alle tider af døgnet
Du kan sagtesn finde noget der du'r herinde til en ti'er om måneden, men det er vigtigt at du får afklaret dine behov, så du får den helt rigtige løsning
Hvis man lejer så binder man sig ikke til noget lort, jeg har selv prøvet at betale 20,000kr for en webshop,
Det er jo faktisk det du gør, du kan kun blive i det system og vil du senere udvide koster det med det samme pr. mdr.
Du kan hos os (CommerceGruppen) få en MAgento Webshop med valgrift design, inklusiv Magento Performance hosting og betalings gateway (QuickPay) det første år for DKK 20.000,00.
Du kan hos os (CommerceGruppen) få en MAgento Webshop med valgrift design, inklusiv Magento Performance hosting og betalings gateway (QuickPay) det første år for DKK 20.000,00.
Programmering af design til evt prestashop eller Opencart 1-2000kr
Hva skal de næste 15000kr gå til? at tage røven på folk. ? vi er her på amino for at hjælpe folk, ikke nare penge ud af dem, ja tallene er måske billigt sat, men hvad skal men med power server, ´når man er ny startende webshop ejer, og hva kan du som prestashop eller Opencart ikke allerede har preinstalleret,?