Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop udbyder, hvem skal jeg vælge

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej.

Jeg skal til at starte en webshop og jeg er simpelhen så rundt på gulvet over alle dem der udbyder, hvem er bedst ??

Nogen der kender til TDC Hosting ??

Det skal bare være en jeg gir et fast beløb om måneden .

Håber nogen kan hjælpe ;-)

Kh Sys

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sus

Jeg anbefaler unoeuro det er solide, og har et nemt bruger interface :)

de har alm email support og support fra deres hjemmeside, men ikke telefon support, de svare hurtig på spørgsmål alle hverdage, og der går aldrig mere end 1 time fra du har skrevet en support besked til du får hjælp. men som sagt kun i på hverdage :)

Håber dette er en hjælp. hvis du skal starte shop kan jeg anbefale dig at bruge Opencart som er en shop modul med masse af gode tempaltes, og masser af nyttige extensions. :)

Mvh Claus min egen shop jeg er igang med at lave er lavet i Opencart. www.coolbaby.dk

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:49

Hej Sus

jeg kan klart anbefale Shopify.com de ljer deres webshop ud for 29$ pr måned, du kan også købe modellen størrer for 59$ pr måned. Shopify er en rigtig lækker webshop, med alverdens af muligheder for design og dirverse apps der kan tilkøbes med intelligente mersalgs apps.

God weekend

mvh

Jacob

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:49

Hvorfor vil du leje når du kan eje? Det er som regel billigst at eje i længden.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:53

Tom Jensen:
Hvorfor vil du leje når du kan eje? Det er som regel billigst at eje i længden.

Hvis man lejer så binder man sig ikke til noget lort, jeg har selv prøvet at betale 20,000kr for en webshop, som jeg overhoved ikke var tilfreds med, når man lejer kan benytte sig af en gratis prøveperiode og se om webshopppen lever op til ens forventninger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:05

Jacob Marquez:
Hvis man lejer så binder man sig ikke til noget lort, jeg har selv prøvet at betale 20,000kr for en webshop,

Det er jo faktisk det du gør, du kan kun blive i det system og vil du senere udvide koster det med det samme pr. mdr.

Jacob Marquez:
når man lejer kan benytte sig af en gratis prøveperiode og se om webshopppen lever op til ens forventninger.

Du kan evt. lege alt det du vil i Prestashop, Magento, occommerce osv. og det er prøvetider uden krav.

Men trist at høre, at du har brugt 20.000 på noget du aldrig blev tilfreds med :-(

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:14

sus2224:
Jeg skal til at starte en webshop og jeg er simpelhen så rundt på gulvet over alle dem der udbyder, hvem er bedst ??

Du skal først og fremmest finde ud af hvad slags shop du vil bruge, og herefter skal du stille dig selv nogle spørgsmål

Har du behov for telefonsupport

hvad med oppe/nede tider

har du behov for support på alle tider af døgnet

Du kan sagtesn finde noget der du'r herinde til en ti'er om måneden, men det er vigtigt at du får afklaret dine behov, så du får den helt rigtige løsning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:36

sus2224:

Nogen der kender til TDC Hosting ??

Det skal bare være en jeg gir et fast beløb om måneden .

Du kan tage et kig på Shoporama. Det er bl.a. Morten Vadskær, som også er ekspertblogger her på Amino, der stå bag. Her er et podcast om Shoporama.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:49

Tom Jensen:

Jacob Marquez:
Hvis man lejer så binder man sig ikke til noget lort, jeg har selv prøvet at betale 20,000kr for en webshop,

Det er jo faktisk det du gør, du kan kun blive i det system og vil du senere udvide koster det med det samme pr. mdr.

Du kan hos os (CommerceGruppen) få en MAgento Webshop med valgrift design, inklusiv Magento Performance hosting og betalings gateway (QuickPay) det første år for DKK 20.000,00.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 9 person

Nils:
Du kan hos os (CommerceGruppen) få en MAgento Webshop med valgrift design, inklusiv Magento Performance hosting og betalings gateway (QuickPay) det første år for DKK 20.000,00.

LOL :D 20,000kr? Hvorfor dog så meget??

Domain 150kr om året

Quickpay 1350kr om året

design fra diverse dygtige freelancer 1000kr + moms

Programmering af design til evt prestashop eller Opencart 1-2000kr 

Hva skal de næste 15000kr gå til? at tage røven på folk. ?  vi er her på amino for at hjælpe folk, ikke nare penge ud af dem, ja tallene er måske billigt sat, men hvad skal men med power server, ´når man er ny startende webshop ejer, og hva kan du som prestashop eller Opencart ikke allerede har preinstalleret,? 

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)