Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop udbyder, hvem skal jeg vælge

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Claus Poulsen:

Nils:
Du kan hos os (CommerceGruppen) få en MAgento Webshop med valgrift design, inklusiv Magento Performance hosting og betalings gateway (QuickPay) det første år for DKK 20.000,00.

LOL :D 20,000kr? Hvorfor dog så meget??

Domain 150kr om året

Quickpay 1350kr om året

design fra diverse dygtige freelancer 1000kr + moms

Programmering af design til evt prestashop eller Opencart 1-2000kr 

Hva skal de næste 15000kr gå til? at tage røven på folk. ?  vi er her på amino for at hjælpe folk, ikke nare penge ud af dem, ja tallene er måske billigt sat, men hvad skal men med power server, ´når man er ny startende webshop ejer, og hva kan du som prestashop eller Opencart ikke allerede har preinstalleret,? 

Hvad kan Presta og Opencart, som magento ik allerede kan? Sådan kan man jo også spørge. Der findes forskellige shopping løsninger, ligesom der findes forskellige webhosts, CMS'er, biler etc.

Folk vægter på forskellige ting, og ja selvfølgelig skal vi hjælpe hinanden på amino, men nu sidder der også folk her, der faktisk vil have kvalitet, der faktisk kan betale 20.000 for en løsning (Det samme tager utrolig mange web-design firma'er hvis ik mere ;) )

Hele problemet er, folk tør ikke tage de penge, de syntes deres service og kompetancer er værd. I vil hellere bruge tiden på at dumpe priserne, som i i sidste ende fortryder langt hen af vejen.

Tag dig sammen, og kom med rigtig kritik, syntes det er utrolig dårlig karma, at du skriver sådan noget.

Du kan også købe en bil for 80.000kr - køre sikkert fint, men hvorfor fan' så betale 300.000 for en anden bil? - de er begge til at køre i :) Fint nok man er discount menneske, men man får dælme også hvad man betaler for.

Du får lige 1 stjerne, den syntes jeg du har fortjent.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 09:13

Lucas - Hosting4Real:
Du kan også købe en bil for 80.000kr - køre sikkert fint, men hvorfor fan' så betale 300.000 for en anden bil? - de er begge til at køre i :) Fint nok man er discount menneske, men man får dælme også hvad man betaler for.

Dårligste kommentar ever! Hvis man skal ud og købe ny bil, køber men jo heller ikke den som er 300% dyre vel? ´Man Skal bestem ikke smide 20,000kr efter en løsning du kan få gratis, eller få for meget mindre penge som er lige så god! og da slet ikke med et gratis Template som flere hundrede mennesker har i forvejen, så hellere få noget som måske ser lidt rodet ud men til gengæld unik, de fleste der opretter sådan en shop har jo en ide med den, og den skal nok få den kærlighed, en webshop behøver. Og så er det da lidt fedt man kan kalde den egen.

Du får 0 stjerner for du har ikke fortjent nogen.

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:20

Claus Poulsen:

Lucas - Hosting4Real:

Dårligste kommentar ever! Hvis man skal ud og købe ny bil, køber men jo heller ikke den som er 300% dyre vel? ´Man Skal bestem ikke smide 20,000kr efter en løsning du kan få gratis, eller få for meget mindre penge som er lige så god! og da slet ikke med et gratis Template som flere hundrede mennesker har i forvejen, så hellere få noget som måske ser lidt rodet ud men til gengæld unik, de fleste der opretter sådan en shop har jo en ide med den, og den skal nok få den kærlighed, en webshop behøver. Og så er det da lidt fedt man kan kalde den egen.

Du får 0 stjerner for du har ikke fortjent nogen.

Så 90% af verdenen, er dumme, det er egentligt det du siger - ellers ville vi alle jo køre rundt i den billigste bil eksisterende, vi ville alle handle i netto eller fakta, fordi det er billigere, vi ville selvfølgelig tage kollektiv trafik - det er måske lidt nedern men.. det er billigere.

Vi sidder alle med en telefon til 100kr - maks, fordi vi skal jo kun ringe og SMS'e, og den hjemmeside du nu bruger, må jo være hosted et sted som er gratis - fordi, ja, du kan jo få det gratis.

Men jeg vil da gerne ansætte dig - du kan få 1 krone i timen i løn, fordi om jeg betaler dig 1 kr eller 100kr - gør ingen forskel - jeg får jo samme kvalitet :)

Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 09:30

Lucas - Hosting4Real:

Så 90% af verdenen, er dumme, det er egentligt det du siger - ellers ville vi alle jo køre rundt i den billigste bil eksisterende, vi ville alle handle i netto eller fakta, fordi det er billigere, vi ville selvfølgelig tage kollektiv trafik - det er måske lidt nedern men.. det er billigere.

Vi sidder alle med en telefon til 100kr - maks, fordi vi skal jo kun ringe og SMS'e, og den hjemmeside du nu bruger, må jo være hosted et sted som er gratis - fordi, ja, du kan jo få det gratis.

Men jeg vil da gerne ansætte dig - du kan få 1 krone i timen i løn, fordi om jeg betaler dig 1 kr eller 100kr - gør ingen forskel - jeg får jo samme kvalitet :)

Ja for vi skal jo åbenbart sammenligne alt ting? Hvis jeg siger du kan få et produkt der er lige så godt, uden man skal kaste 20,000kr efter det, så er alt ting jo åbenbart sort og hvidt :D? kan du ikke tåle kritik? Jeg siger jo ikke at man skal spare på alt, Nu stopper du dælme dit tuderi. 

20,000kr for hvad?

SINDSYG Hosting til en siden som er helt ny uden besøgende?? LOL

Premade Templates LOL

WEBSHOP Som endten kan det sammen som Prestashop eller Opencart, eller som faktisk kan mindre LOL

Vil Klart ikke! anbefale Hosting4Real Så hellere Unoeuro.dk Det er stabil Hosting, og med deres 99% oppe tid, ja ? hvorfor skal man så betale en formue for det andre steder?

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Tilmeldt 17. Jul 12
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 09:48

Claus Poulsen:

Ja for vi skal jo åbenbart sammenligne alt ting? Hvis jeg siger du kan få et produkt der er lige så godt, uden man skal kaste 20,000kr efter det, så er alt ting jo åbenbart sort og hvidt :D? kan du ikke tåle kritik? Jeg siger jo ikke at man skal spare på alt, Nu stopper du dælme dit tuderi. 

20,000kr for hvad?

SINDSYG Hosting til en siden som er helt ny uden besøgende?? LOL

Premade Templates LOL

WEBSHOP Som endten kan det sammen som Prestashop eller Opencart, eller som faktisk kan mindre LOL

Vil Klart ikke! anbefale Hosting4Real Så hellere Unoeuro.dk Det er stabil Hosting, og med deres 99% oppe tid, ja ? hvorfor skal man så betale en formue for det andre steder?

Hvis man kan få et produkt der er lige så godt - så dem der kan lave produktet, lige så godt, må jo komme frem i lyset og sige, jeg kan lave det lige så godt :)

Jeg kan sagtens tåle kritik, jeg kan ikke tåle folk der sidder og nedgøre andre - Hvis du kan gøre ting billigere, så gør det da billigere - eller henvis til folk der kan gøre det billigere.

Nu er magento, et opensource system ligesom presta og opencart, så hvad du vælger er jo helt op til personen.

Og du behøves skam ikke anbefale mig, fordi du kender ikke til mit produkt, du ved ikke hvad jeg levere, jeg er dyrer ja, det indrømmer jeg da med glæde, skal du vælge mig? Det ved jeg ik - det kommer jo an på hvad krav man sætter til sin udbyder, vi kan levere nogle ting som unoeuro ik kan, og de kan levere noget vi ik kan.

Vi har alle forskellige produkter, services, ydelser whatever, vi har alle en pris, om folk kan lide den eller ej, er jo helt op til den enkelte person selv :)

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Claus Poulsen:
Man Skal bestem ikke smide 20,000kr efter en løsning du kan få gratis, eller få for meget mindre penge som er lige så god!
Man får sjældent noget der er gratis, og med en wephop så betyder det at man selv skal lave det! Hvilket også er fint hvis man har styr på alle de detalje der er omkring opbygning af webshop, hvad der er best pratice og hvilke teknologier de bygger på. Men tiden er nok bedre brugt på andre ting, end at lære PHP, html, og css, grafisk design, billedbehandling osv. osv. 

Claus Poulsen:
så hellere få noget som måske ser lidt rodet ud men til gengæld unik

Det er da den sikre vej til en stille død, de fleste der handler online er klar over at alle med en computer og en pegefinger kan oprette en shop, så hvis din shop ikke vækker tillid, så sælger du intet, måske et eller andet niche produkt der ikke er andre de sælger, men ellers så er det godt nok op af bakke.

Claus Poulsen:
den skal nok få den kærlighed, en webshop behøver. Og så er det da lidt fedt man kan kalde den egen.

Nemlig fordi kærlighed er hvad der gør en webshop god, ikke faglighed, viden og erfaring Wink

Det man betaler for når man køber sig til en løsning, er VIDEN. Hvis man vil have noget der er udviklet til ens produkt, appellere til produktets målgruppen og har de funktioner og det design der er bedst/forventet i forhold til branchen så koster det. Det tager tid og kræver viden at lave en god løsning, og hvis du selv har viden og/eller tid til at få den og lave arbejdet så kan det gøres billigt.

Teddy

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:39

Claus Poulsen:
LOL :D 20,000kr? Hvorfor dog så meget??

Nu ser det ud til at du laver affiliate marketing? Gør du det ikke for at tjene penge?

Det er markedet der bestemmer om den pris er for høj eller lav, 20000 lyder i mine ører ikke specielt dyrt, selvom i sidste kommer det an på hvad der følger emd

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:00

En ambitiøs og skræddersyet webshop i en kendt og stor platform, kan sagtens komme op på de 20.000 hvis ikke mere. Det kommer helt an på shopejeres behov - og hvor meget der skal laves fra programmørens- og designerens side.

Du kan også få en fuld funktionel shop til 5.000, som i realiteten er "lige så god", men hvor funktionerne og designet ikke er skræddersyet. Det afhænger meget af platform og ambitioner.

Men jeg har det sådan lidt, at hvis man ønsker at starte en webshop, så kan man lige så godt gøre det ordendeligt fra start, så man har den bedste chance for succes. En hosted løsning passer rigtig nok nogles behov - hvilken kun er fint, men hvis man bare er en smule ambitiøs med sin webshop, så vil jeg klart anbefale at vælge en professionel platform som eksempelvis Magento, og så få gang i en ordenlig shop, som virkelig kan give konkurrenterne baghjul.

Alle kan skrabe 10.000 ekstra sammen til en bedre webshop - og god rådgivning. Hvis det er det der gør forskellen på knald eller fald, så kan jeg virkelig ikke se hvorfor der skal stilles spørgsmål omkring prisen.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:10

Patrick Olsen:
En ambitiøs og skræddersyet webshop i en kendt og stor platform

Yes

Hører Prestashop også med i den kategori ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:14

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Patrick Olsen:
En ambitiøs og skræddersyet webshop i en kendt og stor platform

Yes

Hører Prestashop også med i den kategori ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Prestashop er godt på vej frem, men stadig langt fra på Magentos niveau. Prestashop kunne være et alternativ til Magento, til dem der allerede har en udvikler der ikke beskæftiger sig med Magento, da Prestashop er lettere at komme ind i end Magento.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)