Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil i Linke ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For noget tid siden fik jeg denne mail fra en side, som ogsaa skriver om Paris.

---------------

Vil I linke ?

Kære Parisbonjour.

Hvor er det en spændende side om Paris med flotte billeder og gode oplysninger! Jeg sad lige og læste den igennem med stor fornøjelse. Jeg er selv webredaktør på hjemmesiden www.xx.dk , og vi har rigtig mange gode informationer, guider og tips til byen, som ville være relevant for jeres læsere og supplere Parisbounjour.dk rigtig godt. Jeg vil derfor høre, om du vil linke til os? (Enten et sted på siden eller i en af artiklerne?).
Jeg ser frem til at høre fra jer.

De Bedste Hilsner

----------------------

Jeg skal selv til at kontakt nogen blogs etc. hvor jeg vil sporge om de kunne taenke sig en artikel fra mig.  En artikel med et par links med anker tekst.  (Det har ikke noget med parisbonjour.dk at gore, det er til en webshop.)

Hvordan / hvad skriver i til disse blogs etc. som i kontakter, hvor i gerne vil tilbyde en artikel saa i kan faa et par links tilbage ?

For den her jeg fik til parisbonjour.dk, prallede helt af paa mig. De var saa heller ikke villig til at linke til mig paa deres side, de vill bare have og ikke gi noget.. 

Bmw sporger vel heller ikke skoda om Skoda vil linke til BMW saa BMW kan faa nogen flere besog og salg ;)

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Hvis du gerne vil have at andre skal linke til dig. Så er det god idé at sørge for, at din egne blogindlæg eller produkter er så fede/spændende, at det sker automatisk.
Hvis du tilbyder bloggerne noget som skaber værdi for dem, så vil de linke.
De få gange jeg har bedt andre om at linke til mig, har det været bloggere/personer som jeg kender rigtig godt på forhånd og, som ved hvad jeg står for.

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)