Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal vi betale, og hvad skal de betale??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Først og fremmest vil jeg lige ønske alle et godt nytår.

Jeg har skrevet her på siden før med meget lidt held desværre. Problemet er sikkert, som jeg også skrev i mit sidste indlæg, at vores side indeholder erotisk materiale, hvilket mange åbenbart ikke vil røre ved. Sidst efterlyste jeg sider vi kunne reklamere på, men fik ikke rigtigt svar. Så nu har jeg 2 spørgsmål, som jeg forhåbentlig kan få lidt mere respons på.

Det bliver mere og mere tydeligt, at vi skal betale nogle penge for at blive set. Jeg snakkede i den forbindelse med en anden webside-ejer med erotisk materiale, der sagde at han havde betalt mellem 5-8 kr. pr. klik for at få trafik til hans side.

Spørgsmål 1. Kan det virkelig være rigtig at det skal koste mellem 5-8 kr. pr. klik for at få folk til ens hjemmeside???

Spørgsmål 2. Det helt utrolige er sket at vi har fået en enkelt henvendelse fra en gut som ønsker at reklamere på vores side. Vi har kun ca 150 besøgende i døgnet, så det kunne vi ikke umiddelbart forstå. Hvad er det normale(hvis der findes noget normalt) at tage for en månedes reklame, lad os bare sige et topbanner?

For de interesserede kan i se vore hjemmeside her www.massage247.dk men jeg vil advare om at den indeholder erotisk materiale.

på forhånd tak:-)

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:24

5-8 DKK på Google lyder meget realistisk, hvis du vil rangere højt. Kan forestille mig, at der er stor konkurrence på det område online. Hvis du har et mere unikt koncept på din side, så kan du godt regne med at skulle betale mindre for at rangere højere ved en Google søgning (pga. eventuelt mindsket konkurrence). Sørg forresten, for at vælge præcise søgeord, for at få størst succes.

Prisen de bør betale for visning/klik på din side, kan jeg ikke udtale mig om.

Held og lykke!

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 10:29

Mange tak for hurtigt og brugbart svar. Puha det bliver jo halv-dyrt så. Mht google har vi kigget på addwords(mener jeg det hedder) Men de vil så vidt jeg husker heller ikke have noget med erotik-sider at gøre.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:38

Ja, det kan hurtigt blive halvdyrt.

Jeg ved ikke om de tillader erotik-reklamer på Adwords. Det ser dog sådan ud, når jeg søger.

Prøv at få fingre i en rabat-kode. De sender med jævne mellemrum rabatkoder ud på omkring 1000 DKK, så man kan afprøve det. Surftown tilbyder vidst også en Google-rabatkode hvis du har webhotel dér.

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 10:42

Det vil vi se nærmere på. 1000 tak for svar:)

Fra Engesvang, Pårup
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 42
Fra  Brunsvig bygningssnedker forretning Skrevet kl. 10:43

Hej  Praktikant.

Det hele drejer sig om klik på hjemmesiden, en omgang SEO vil nok være den bedste og billigste måde at reklamere på, 5-8 kr pr klik lyder som en dyr form for markedsføring. Jeg vil kontakte Réne fra Wiseo.dk i silkeborg, jeg er sikker på at han på sigt kan gøre det billigere end google reklamer. det hele drejer sig om synlighed på nettet.

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 11:01

Ok. Det vil vi også se nærmere på så:) tak

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 11:10

Martin Brunsvig:
5-8 kr pr klik lyder som en dyr form for markedsføring

Det kommer vel an på, hvor meget man omsætter for pr. klik?

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 11:26

Godt ord igen. Vi omsætter bare ikke rigtig for noget. Det er gratis at annoncere hos os, og vi tjener kun på reklamer. Set i det lys er det vel dyr markedsføring?? Er der nogen der vil komme med et bud på hvor meget vi kan tillade os at tage for et top-banner i en måned? Vi har som sagt ca 150 besøgende i døgnet

Tilmeldt 7. Dec 12
Skrevet kl. 15:34

Jeg prøver lige igen på denne her. Nogen der har et bud på, hvad man kan tillade sig at tage for en måneds annoncering på en side med 100-200 dagligt besøgende?????

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)