Hej Aminoer. Først og fremmest vil jeg lige ønske alle et godt nytår. Jeg har skrevet her på siden før med meget lidt held desværre. Problemet er sikkert, som jeg også skrev i mit sidste indlæg, at vores side indeholder erotisk materiale, hvilket mange åbenbart ikke vil røre ved. Sidst efterlyste jeg sider vi kunne reklamere på, men fik ikke rigtigt svar. Så nu har jeg 2 spørgsmål, som jeg forhåbentlig kan få lidt mere respons på. Det bliver mere og mere tydeligt, at vi skal betale nogle penge for at blive set. Jeg snakkede i den forbindelse med en anden webside-ejer med erotisk materiale, der sagde at han havde betalt mellem 5-8 kr. pr. klik for at få trafik til hans side. Spørgsmål 1. Kan det virkelig være rigtig at det skal koste mellem 5-8 kr. pr. klik for at få folk til ens hjemmeside??? Spørgsmål 2. Det helt utrolige er sket at vi har fået en enkelt henvendelse fra en gut som ønsker at reklamere på vores side. Vi har kun ca 150 besøgende i døgnet, så det kunne vi ikke umiddelbart forstå. Hvad er det normale(hvis der findes noget normalt) at tage for en månedes reklame, lad os bare sige et topbanner? For de interesserede kan i se vore hjemmeside her www.massage247.dk men jeg vil advare om at den indeholder erotisk materiale. på forhånd tak:-) |
5-8 DKK på Google lyder meget realistisk, hvis du vil rangere højt. Kan forestille mig, at der er stor konkurrence på det område online. Hvis du har et mere unikt koncept på din side, så kan du godt regne med at skulle betale mindre for at rangere højere ved en Google søgning (pga. eventuelt mindsket konkurrence). Sørg forresten, for at vælge præcise søgeord, for at få størst succes.
Prisen de bør betale for visning/klik på din side, kan jeg ikke udtale mig om.
Held og lykke!