Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finske Visitkort ®

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nuværende pulje med levering i uge 37 er nu fyldt op.

Men da der allerede er forudbooket 7 pladser i en fremtidig pulje, så har jeg allerede oprettet en ny pulje.
Hvornår den køres ved jeg ikke endnu, men et godt gæt vil være at den bliver fyldt op i forbindelse med vores deltagelse på Iværk07.

Hans, jeg har sendt dig en email omkring din bookning.

Pernille, Jo vi kan godt lave 4sidede visitkort (et visitkort med bukkestreg så det kan lukkes sammen). Det kan dog ikke lade sig gøre med de Finske Visitkort, da kortenes opbygning ikke gør det muligt.

/Jesper

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:54

Fedt at man ikke kan rette i sit indlæg..... Tongue Tied.

Sorry Rikke - jeg havde lige bildt mig selv ind at du hed Pernille.
Hvis du vil have lidt flere detaljer omkring 4-sidet visitkort, så skal du være velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk

/Jesper

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:17

Hej Jesper

Jeg står og mangler nye visitkort, og skulle egentlig til at lave et nyt indlæg, da jeg faldt over denne tråd.

Jeg har selv lavet layout, og er ret godt tilfreds med det, men dem der plejer at trykke mine visitkort, har meldt pas - da de ikke finder min fil god nok - kvalitetsmæssig Sad

Jeg synes det lyder fristende med de "finske visitkort", men har ikke helt tid til at vente og samtidig skal jeg kunne skrive på bagsiden af mine visitkort - og så er det jo ikke så godt med for meget lak???

Har du lyst til at kigge på mit layout og se om det er noget du kan klare og evt. give et godt tilbud - jeg skal bruge omkring 500 stk.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:42

Jesper Norbøll:

Den nuværende pulje med levering i uge 37 er nu fyldt op.

Hans, jeg har sendt dig en email omkring din bookning.

Ja, øv....
Nå men den, der venter på noget godt, venter ikke forgæves. :-)

Du skal vide, Jesper, at ideen med dine finske visitkort er rigtig god. Du er altid med rundt, for når man får en kommentar om det lækre visitkort, siger man jo helt automatisk: "Ja, det er finsk."

Til de tøvende - lad os nu få fyldt Jespers næste pulje op, så jeg kan få mine kort i en fart. :-)

mvh Hans

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 16:42

Jesper, nu husker du at jeg også gerne vil have en sending med i næste pulje, så jeg skal gøre mit til at Hans kan få sine kort lidt hurtigere Smile

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)