Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

underleverandør aftaler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål . Hvis jeg nu bliver underleverandør for et større firma . Jeg får så samme timepris som de normale ansatte . Men jeg skal jo betale moms af min indtægt . Skal jeg forlange 25 procent oveni for at få dækket det . . Eller hvordan gør man praktisk det .

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan vel godt tage momsen oveni, da de kan trække det fra senere =)

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal være momsregistreret og derfor skrive regninger for dit arbejde plus moms. Du afleverer momsen til skat og din kunde får et tilsvarende fradrag i sin momsafregning. Det bliver altså ikke dyrere for din kunde. Jeg vil råde dig til at tage et lille kursus i økonomi for iværksættere - bare et par timer.

Venligs

Bjarne
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

expert-polering:
. Hvis jeg nu bliver underleverandør for et større firma . Jeg får så samme timepris som de normale ansatte

Hvad du får af betaling er jo kun et spørgsmål om hvad i kan forhandle jer frem til.

Som udgangspunkt skal du altid have mere pr. time end deres normalt ansatte, da du selv skal betale f.eks feriepenge, efteruddannelse, barsel.dk ...osv. Du skal oplyse din pris ekskl. moms div. at din timepris skal pålægges 25 % moms. 

 

Mvh

Ravn

 

  

Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg du har ret i, kunne være rigtig godt;-)

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)