Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot - or not?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Alarmkompagniet Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, og Godt Nytår !
Jeg har opsagt min aftale med Trustpilot i sidste måned. Jeg var egentlig spændt på hvor stor en betydning Trustpilot har på ordrer fra kunderne.
Det er svært kun at måle på et par uger (og så i julen).

Er der nogen der har målingerne, og evt. gået tilbage til Trustpilot igen ? De ved jo godt hvad de vil have af gode danske kroner for et virksomhedsabonnement - det ville være rart med et alternativ ?

Mvh
Thomas

Alarmsystemer og videoovervågning uden abonnement.

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg er helt enig i at de godt ved hvad de skal have for det.

Men når jeg herefter kigger på signalværdien overfor vores nye som gamle kunder er det godt givet ud.

Som du kan se på vores besvarer vi stort set alle anmeldelser (Greenline.dk trustpilot)

Jeg syntes at det virker seriøst, og som sagt så kan man også se at vi gør meget for vores kunder (service)

Så ja det er mange penge, men det er penge værd efter min mening :)

Hilsen Jonas

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:31

Alstå jeg kan for mit vedkommende sige i alle de år jeg har handlet fra webshops! (og jeg handler meget derfra) 
der har jeg aldrig nogensinde tjekket siderne for trustpilot anmeldser og det tror jeg ikke andre gør.

Det vigtigste for mig er et CVR, adresse, mail, nr. (KONTAKT OPLYSNINGER) Og så E-mærket.

Trustpilot er fint hvis man vil rakke ned eller skælde virksomheder ud. har dog heller aldrig selv givet en anmeldese derinde.

Måske er troværdigheden stor og risikoen for snyd fra webshopsene så lille i Danmark, at trustpilot i fremtiden ingen faktor spiller. (Min teori)

Men hvis der var mange hjemmesider der snød mange kunder, så ville trustpilot være godt, så længe dette ikk sker, har man ikke brug at høre andre skrive at de har modtaget deres vare efter 1-3 dage, da det jo næsten er standard for alle shops idag (MIN HOLDNING/TEORI):D  

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:37

Jeg tjekker Trustpilot sammen med andre ting, som CVR osv. Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 23:29

Trustpilot er helt klart med til at give en tryghed hos kunden som man kan fremvise på sin site..

Spørgsmålet er om det kan betale sig?

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis der i forvejen er opbygget tryghed/tillid mellem afsender og modtager, så vil det have en automatisk viral effekt og så gør trustpilot ikke en skid.

Tror ikke der nogle der ville tjekke smartguy.dk på trustpilot inden de ville handle der, der vi jo alle pr. automatik kender dens størrelste og troværdighed, service og at vi har tillid til den fordi smartguy.dk er kendt. - Til nye og ukendte shops vil jeg klart anbefale trustpilot, men ligeså snart man har opbygget tillid med kunderne og ens virksomhed er stor og kendt, så kan trustpilot ikke længere øge salget mere. 

Der er heller ikke nogle trustpilot plugins eller lign på smartguy's forside, da den i sig selv er sikker nok at handle fra (:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)