Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo wordpress titel tag

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen og rigtig godt nytår.

Har opdaget en "lille" tastefejl på min hjemmeside drinks.dk, som jeg har svært ved at rette. 

Højre menu hedder drinks opskrifter hvor diverse kategorier er listet. 
Når man vælger en kategori, hedder stien i adressefeltet eksempelvis http://www.drinks.dk/drinksopkrifter/cocktails

Som det ses er der en stavefejl i drinksopskrifter og det er denne fejl jeg har svært ved at rette.

Har forsøgt at rette fejlen i widgets, selve kategorien og editor, men uden held. 

Nogen der har et bud på, hvordan jeg får det rettet??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 16:08

Hvis du er villig og tør at stole på en fremmed, så kan jeg godt kigge på det for dig, hvis du selv har problemer med at rette det.

Jeg skal selvfølgelig bruge brugernavn samt kode. Du skal dog ikke skrive dem i denne tråd men i privat besked.

Fortsat god dag.

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:13

Du kan rette det under Indlæg > kategorier

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 17:36

@ Judith: Tak for tilbuddet, men i første omgang prøver jeg at rette det selv.

@Gita: Har tidligere været inde i widgets og rettet overskriften for Menuen, men dette har ikke rettet fejlen i stien. dvs. teksten for menuen er korrekt, men stien er stadig stavet forkert som nævnt i eksemplet.

Andre bud på hvordan jeg retter stien??

Tænkte at løsningen kunne være i editoren, men hvor??

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:49

Gå ind under -indlæg - kategorier - og vælg den hovedkategori der hedder "drinksopkrifter" - tryk på rediger. Ret den -korte titel- til det rigtige (drinksopkrifter) og tryk "opdater"

Vejledningen tager udgangspunkt i wp version 3.5 :-)

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:01

Daniel K:
Har tidligere været inde i widgets og rettet overskriften for Menuen, men dette har ikke rettet fejlen i stien. dvs. teksten for menuen er korrekt, men stien er stadig stavet forkert som nævnt i eksemplet.

Ja, det virkede ikke, så prøv at følge mit forslag i stedet :-) Lasse Vesterskov har forklaret det jeg foreslog lidt mere detaljeret.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 18:04

Lasse Vesterskov:

Gå ind under -indlæg - kategorier - og vælg den hovedkategori der hedder "drinksopkrifter" - tryk på rediger. Ret den -korte titel- til det rigtige (drinksopkrifter) og tryk "opdater"

Vejledningen tager udgangspunkt i wp version 3.5 :-)

Har lige været inde og dobbelt tjekke, og kan se at hovedkategorien er noget helt andet. (ét af de andre kategori punkter fra listen). 

Drinks kategorierne er samlet i widget "categories" som jeg har navngivet Drinks opskrifter. Dette burde rette fejlen i adressefeltet, hvilket det ikke gør. (har ikke en kategori der hedder drinks opskrifter)

Dvs. adressefeltet viser hjemmesiden som er drinks, navnet på widget som er drinks opskrifter og til sidst den kategori der er valgt eks. cocktails. 

http://www.drinks.dk/drinksopkrifter/cocktails

Vil det rette fejlen, hvis jeg ændrede hovedkategorien til drinks opskrifter, og oprettede en ny med det nuværende navn? Hvilken seo konsekvens vil det have i forhold til navnet på den nuværende kategori? 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 18:12

At du bruger en widget til automatisk at vise dine kategorier har som sådan ikke noget med dit kategori-indeks at gøre.
Du skal ind under den konkrete kategori og rette den korte-titel for at det ændre sig i adresselinjen. 

Så prøv at gennemgå dine kategorier igen, til du finder den der hedder drinksopskrifter - kigger du i den korte titel i den kategori, skulle du gerne se stavefejlen. 

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 15. Apr 09
Skrevet kl. 19:10

Har ikke en "parent" kategori hvor de andre er listet under, ej heller en kategori der hedder drinks opskrifter.

Har gennemgået alle kategorier der er listet under sektionen posts.

Kan det evt. rettes i editoren??

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:42

@ Daniel - har du gennemgået dine editable url funktion der evt. hører til din underside med drinksopskrifter - den kan jo sagtens være med en stavefejl selvom overskrifetn er rigtig i titlle hvis du selv har opgivet din url ved friendly url funktion 

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)