Kan jeg skrive mig op til 5 gratis links og købe en pakke eller to og så have dem "til gode" til et senere tidspunkt?
Min shop er endnu ikke køreklar og bliver det nok ikke før hen sidst i januar. Vi har tidligere snakket sammen PM om at jeg ville købe hos dig, men hvor min shop ikke var klar endnu. Det er godt nok ved at være et stykke tid siden, men forløbet har budt på en del problemer som forhåbentlig bliver løst i januar.
Alle vore linkpakker leveres normalt løbende til vore kunder og vi kan fint udsætte din start op til senere skriv endelig til mig direkte hvis du har flere spørgsmål
En del har allerede fået links lagt ud men da der skal skrives unikke artikler til alle links kan det tage op til en lille uge før alle links er lagt ud
Lars, lige et hurtigt spørgsmål - de sider man får links fra og som har pagerank mellem 1-4, er det fra forsiden man får eller er det en underside der ikke har pagerank som selve forsiden?
Uanset hvad så forringes links værdi jo flere der meldes til, så hvad der var 100 kr værd ved start bliver måske kun 10 kr værd fordi det går fra 1 link til 20 udgående link og så er pagerank 2 divideret med 20 ikke mere værd end 0,1 i pagerank værdi - hvordan kan jeg som kunde undgå at mine links bliver mindre værd med tiden?