Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbningstilbud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle her inde.

Har høje planer om at starte mit webshop med unikke sølv halskæder og sølv armbånde til kvinder.

Men mangler en god åbningstilbud med et tiltrækkende overskrift. Håber der nogle her inde som har god erfaring med disse ting som der evt kunne hjælpe. Tak

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Efter over 20 års salgserfaring i butikker, samt flere års erfaring med opstart af virksomheder og marketingnettet, så har jeg da lige nogle erfaringer vedr. gode tilbud eller "tiltag" som du kan bruge.

Jeg vil nok bruge ordet tiltag, noget som kan hjælpe dig med dit salg og eksponering.

Nu er din webshop ny, dvs. der vil jo ikke være 1000 besøgende fra dag et, selvom du er en haj til SEO, samt link building, vil det nok som minimum tage et par måneder før du begynder at have et bedre fast besøgstal.

Min sidste webshop som jeg startede, er på knap 5 måneder kommet op på 950 besøgende om dagen. Den første måned var der kun 25-100 pr. dag. Så dette er vigtig, hvis du vil have besøg fra dag et, må du bruge penge på adwords annoncer.

Brug de sociale medier, og konkurrence sider til at lave en konkurrence, der varer en måned ad gangen, med præmier. f.eks gavekort til din butik, dette skaber altid et godt og billigt flov til din side og kan senere hen kaste mere salg af sig.

Som decideret tilbud, så find noget til ham og hende, hvor normal prisen er rimelig høj, men som du har en god avance på - så kan du nemlig sætte disse markant ned og derfor have et stort SPAR budskab.

Husk at det kræver meget tid og arbejde før en webshop bare kører derudaf mht. salg, så bare kløg på.

Mvh. Steen, Topvirk.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)