Slipsefyren.dk med i TVsyd i aften
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Set på facebook .
*Kritik af dansk fyrværkeri-kontrol fra brancheforeningen. *MF'er undrer sig over asylafgørelse sendes ud i juleferien. *Ung iværksætter har stor succes med netbutikken slipsefyren.dk. Det er overskrifterne til dagens nyhedsudsendelser.
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
super tillykke med det i at kommer i tv syd
hvornår er i tv syd , det kan jeg ikke læse i indlægget
har i et links til der viser hele udseendelsen så man kan se og høre hvad i siger
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Sander
Fra
Grønlund Web
Skrevet
30-12-2012 kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Svar
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Simon
Skrevet
30-12-2012 kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar
10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk
Tilmeldt 5. Apr 12
Simon Andersen
Skrevet
30-12-2012 kl. 23:46
Svar
Tillykke til Alexander Langhede med omsætningen! Bare fortsæt, det motivere også andre unge iværksættere ! ;)
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Jeg faldt lige over denne tråd her på Amino . Tusind tak for de pæne ord, og det hele glæder mig da meget at høre
Forresten så tror jeg, at indslaget kommer online her i løbet af dagen. Derefter skal jeg nok lige sende et link !
Svar
Tilmeldt 28. Feb 10
onelo
Skrevet
31-12-2012 kl. 02:58
Svar
Det er flot klaret, men vær klar over at du efterhånden får flere og flere konkurrenter...
Svar
Tilmeldt 7. Nov 11
Olina
Skrevet
31-12-2012 kl. 05:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Tror jeg godt han har bemærket. Det er synd når et mrked bliver presset på den måde, ingen for noget ud af det til sidst, udover kunderne i starten, men hvem yder serice når de ikke tjener penge. Synd for ideen, irriterende danmark er så lille et land. Men ser man hans side mod de andre syntes jeg han har holdt priserne og det er cool han tror på sig selv og ikke hopper med på vognen af dem som prøver at efterligne ham.
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Alexander Langhede Andersen:
Jeg faldt lige over denne tråd her på Amino. Tusind tak for de pæne ord, og det hele glæder mig da meget at høre
Forresten så tror jeg, at indslaget kommer online her i løbet af dagen. Derefter skal jeg nok lige sende et link!
skriv endeligelige i tråden når den udseendelsen kommer online på internet
desuden super klaret at i har fået et links med i en af artiklerne http://www.tvsyd.dk/artikel/122625:Slips-mod-opvask
Svar