Jeg sidder i skrivende stund på tredje time og venter på, at en support ticket jeg oprettede i nat bliver besvaret. Ventetiden har fået mig til at tænke lidt over, hvad man bør forstå ved begrebet "24/7 Support"? Jeg er godt klar over, at 24/7 er en forkortelse for "alle døgnet timer hele ugen" - eller noget i den stil.... Men jeg undrer mig lidt mere over, hvor længe det er fair at vente, når nu man har givet penge for et produkt med 24/7 Support? Selv forstår jeg 24/7 Support som, at der er nogle til at hjælpe mig hele døgnet rundt, og man kan forvente et svar/hjælp indenfor maksimalt 1 time. Ellers skulle det jo hedde 23/7, hvis man skal vente i mere end 1 time. Eller i mit tilfælde 21/7, hvis man altså skal vente mere end 3 timer! Hvad synes I iværksættere og andre om 24/7 Support? Hvor længe er det i orden at vente? |
24/7 support fortæller, at der er support muligheder 24 timer i døgnet... Men det siger ik det store om ventetiden, som der evt måtte være...
Så jeg vil mene, at det er indenfor rimlighedens grænser, hvor der tages forbehold for tidspunktet. Dvs der burde være bedre support kl 21 end kl 04...