Jeg ville også blive skuffet, hvis jeg skulle vente 3 timer på support, når der står at de har 24/7 support. Der er ikke meget idé i at kunne kontakte support på alle tider, hvis man alligevel skal vente på svar. Om man venter pga. ventetid eller fordi der er lukket kan jo være ligemeget. Faktisk er det bedre at vente pga. lukket, da man så har en idé om, hvornår de åbner og kan svare.
Jeg ville kontakte dem og spørge, om de mener ventetiden er den du kan forvente hos dem eller om de blot havde meget travlt på det pågældende tidspunkt.
skriver en virkomhed at de har 24/7 support så forventer jeg at man får den samme service kl 0200 nytårsaften som man får en onsdag kl 1400.
Og netop herfor er det vigtigt med en SLA. Så vi er enige om hvad 24/7 betyder.
Min hjemmeside har da også 24/7 support. - Du kan når som helst skrive en mail til os. - Vi forventer så at svare på den i løbet at 24 timer. - Nogen vil kalde det 24/7 support, andre ikke.
Sååå... Hvad er SLA'en? - En sådan må der være, hvis det er så forretningskritiske processer, at man om natten forventer øjeblikkeligt svar.