Jeg har et lille "problem". Jeg har nogle sider på min hjemmeside, som jeg gerne vil have google til at overse. Det er altså ikke hele mit website, men kun nogle enkelte sider, er det muligt?
Mvh. Gustav - Ha' en go' dag
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Du kan formentlig ikke bare tilføje et sådan meta-tag i dine indholdssiders HTML - det bør angives i <head> sektionen. Så et SEO plugin skal der sikkert til. I Sitemagic CMS kan du bare afkrydse, om siden skal indekseres af Google eller ej - det kan du sikkert også i dit CMS.
Bruger du WordPress som du gør på Modernfashion.dk, skal du have fat i et SEO plugin. Har du Yoasts WordPress SEO plugin installeret, skal du kigge her:
Indlæg: Indlæg > WordPress SEO by Yoast > Advanced >Meta Robots Index > Noindex
Sider: Sider > WordPress SEO by Yoast > Advanced > Meta Robots Index > Noindex
Bruger du WordPress som du gør på Modernfashion.dk, skal du have fat i et SEO plugin. Har du Yoasts WordPress SEO plugin installeret, skal du kigge her:
Indlæg: Indlæg > WordPress SEO by Yoast > Advanced >Meta Robots Index > Noindex
Sider: Sider > WordPress SEO by Yoast > Advanced > Meta Robots Index > Noindex
Generelle / "brede" indstillinger: SEO > Titles & Metas > Generel + Post Types + Taxonomies + Other
- Emil
Hvordan kunne jeg også overse det, altså..
- Tusind tak!!
Ha' en go' aften :)