Jeg har læst denne tråd om software til at holde øje med ens placeringer på Google. Den er dog 2 år gammel og jeg formoder at en del er sket på den front. Hvad bruger i selv af tools i øjeblikket? Hvad kan i anbefale? Jeg har behov for at kunne monitorere ca. 10-20 sider og ud til maks placering nr 100.
Jeg er lige begyndt at tjekke denne app. til iPhone og iPad, men hvor præcise de er, må tiden vise...https://itunes.apple.com/gb/app/seo-search-ranking/id320423449?mt=8
De fleste sværger til Rank Tracker. Personligt foretrækker jeg SERPfox.com , som koster lidt, men som er et automatisk 'cloud' software, som selv checker din rankings ned til plads 500 flere gange dagligt.
Alternativt er der Traffic Travis, som jeg også syntes er et hæderligt stykke værktøj.
Jeg bruger Rankerizer - Fordi det virker, er hurtigt og gør præcis det jeg har brug for.
Tilmed, er det gratis, MEN, når du registrere dig, så brug en eller anden pap e-mail adresse, som du ikke benytter til dagligt, har hørt rygter om man godt kan få lidt spam den vej, har dog ikke selv oplevet det, endnu.
Jeg plejer at finde en liste over gratis public proxies, som jeg loader ind i programmet, for ikke at få min IP blokeret af Google pga. for mange forespørgseler.
YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks
Tak for svarene. Et tillægsspørgsmål: Er der nogle gratis tools hvor det er muligt at have flere webistes tilknyttet? Og er det alle tools hvor det er nødvendigt med proxy?
Jeg kan klart anbefale dig Sescout.com. De er lige bt. i 'beta-mode' - men de er snart klar. Jeg har gode erfaringer med dem. Det er gratis (op til 10 domæner), og derefter koster det et par dollars om måneden :-).