opret dig som bruger her https://www.majesticseo.com og tjek lidt igennem din side
du taber lidt links andre kommer til , men i alt tabes mest og nye links skal lige ses om de bliver der , et par kommentar links kan jeg se slette ,
other burde være den højest % del i anker links tekster så der du er aktive er du meget ensrette ,lav mere klik her , se her , links , mere info her , der findes 1000 vis forskellige man kan skrive
Skal lige forstå rigtigt. Du siger altså:
1. Jeg mister et par links. -Hvor mange er der tale om, kan du se det?
2. Du mener altså, at når jeg bygger kommentarlinks, bør jeg lave flere "læs mere", "kig her", "kig forbi min side" osv.? Eller snakker du om internt her?
3. Er de ting du nævner umiddelbart størstedelen af det som gør, at mine ranks er faldet så meget eller er det blot en lille bid af kagen?
1 jeg kan se ved lost links eksemlemvis 26 november mistet 60 links det er ikke alle sikkert da jeg se der er flere datoer og alle links er fra samme blogs så kommenter ikke alt når du er aktiv og ikke kun aktiv et sted med sprede dig , du skal logge ind her https://www.majesticseo.com du kan oprette en gratis bruger , der ser man meget
2 man kan ikke lave læs mere , klik her med mere , med kommentar links , men sprede dig meget mere med artikler ,presse meddelers , aktiv forumer , lav aftaler med blog ejer du kan få links derfra
3 jeg tror ikke det er kun grundet links , men også duplikat problemet , 404 sider med mere som er på peget , jeg opdaget bare det ene ekstra punkt
1. Jeg har også været derinde og det ud til, at det er nogle links, som jeg ikke selv har bygget (kan også se, at nogle af dem er fra folk, der har skrevet gæsteindlæg for mig, så jeg gætter på, at det er den der WP-ting med "din side er blevet nævnt her", som har lavet et link til mig og så er lagt ud over hele siden (Her taler jeg specielt om de mange links der er forsvundet fra "romantikeren.dk".
Jeg takker for siden og for feedback, men jeg tror umiddelbart ikke, at disse links har været vanvittigt vigtige. De links jeg tror betyder mest, kan jeg i hvert fald stadigvæk se.
2. Nogle steder kan man gøre det, men ikke alle... Det har du ret i hehe :) Jeg forsøger at sprede mine "ankertekster" lidt mere fra nu af, således at de ikke bliver alt for ensformige og keyword-relaterede hele tiden. Btw. skriver jeg nu og da gæsteindlæg på andre blogs, er på forums osv. Så jeg bygger allerede forholdsvist forskellige links, så der ikke bliver alt for mange af de samme slags.
3. Det glæder faktisk at du siger det, for DP-Content og 404-sider, skulle meget gerne være udryddede nu hehe :P (DP-Content fik jeg væk igår og 404-sider, fik jeg redirected idag) Desuden har jeg lige for lidt siden fundet ud af, at jeg manglede no-follow på en masse affiliatelinks... Jeg er flov... (Havde glemt at smide no-follow på, da jeg gik fra Partner-ads, til makemedroid's eget affiliate-system...)
-Tak for hjælpen Mikael!
|