Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få minimum 20% mere overskud på Google Adwords - 30 dage Gratis prøve

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi nu har lanceret vores Google Adwords optimering robot i Danmark har vi brug for nogle danske kunde udtalelser, så vi håber at nogle af jer kære Aminoer er klar på at prøve noget der er gratis og innovativt, og vil gøre at i tjener meget mere.

Vores første danske test webshop (www.Getbig.dk som ejes af os) mere end fordoblede deres overskudgoogle adwords kampagnerne. Dette er ikke unormalt, og derfor tør vi godt love 20% mere overskud!!

Vores bud robot går ikke efter at gøre dine konverteringer billigere, den går efter at øge dit overskud (typisk vil konverteringsprisen dog også falde).

Hvad gør vores bud robot?

* Den optimerer dine google adwords kampagner 24 timer i døgnet, efter målet om at få mest muligt profit!

* Ændrer bud minimum 5 gange dagligt, så du byder mest på de tidspunkter hvor folk køber mest.

* Foreslår nye søgeord og placeringer som kan give dig endnu mere overskud.

* Pauser søgeord som bare dræner budgettet så du ikke spilder dine penge.

* Byder mere på søgeord der præsterer godt, så du tjener maksimalt.

* Sørger for at du altid byder det "perfekte bud" på ALLE søgeord og placeringer.

* Tager højde for købers adfærd og tilpasser bud efter dagen på måneden, tidspunktet etc. så den kan regne sæsonudsving ud.

* Frigør utrolig meget tid for dig, da du nu kan koncentrere dig om at skrive bedre tekster, split teste etc. uden at tænke over bud

* Tager højde for at forskellige søgeord har forskellig værdi og byder derefter.

* Har et utrolig brugervenligt kontrolpanel så du nemt kan se resultaterne, ændringer etc.

* Tager kun få minutter at sætte op, og kører derefter automatisk - ingen brug for IT kyndig!

Vil du gerne have mere tid til andre ting?

Vil du gerne tjene mere på google adwords?

Vil du være en af de første til at prøve noget der virker?

Kontakt os og få en gratis prøve helt uden bindinger så du også kan se hvor meget en robot gør det bedre end dig selv eller dit Adwords bureau når det gælder om budpriser. Derefter må du meget gerne skrive om dine resultater her i tråden, og vi giver selvfølgelig et link til dit site hvis vi må bruge din udtalelse på vores hjemmeside :-)

OBS! Den kan også bruges af Adwords bureauer. Kontakt os for at høre mere.

Det kræves at man minimum bruger for 7000 DKK pr. måned på Google Adwords og har konverteringssporing slået til.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Det tilbud vil jeg meget gerne gøre brug af og har derfor tilmeldt min webshop.

Jeg er spændt på, hvad resultatet bliver :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin du skulle måske læse kravene;)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik først tilføjet kravene efter Martin havde henvendt sig, da jeg havde glemt dem i første omgang, så han er fuld ud undskyldt :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu fået de første danske firmaer skudt i gang, og de viser indtil videre alle rigtig gode resultater. Håber nogle af dem vil være Cases på hjemmesiden efter prøveperioden så i alle kan se resultaterne.

Vi søger stadig flere der vil teste bud robotten gratis, jeg garanterer jer i bliver glade for den og tjener minimum 20% mere hver måned på jeres adwords kampagner. Ellers må i gerne skrive herinde og brokke jer :-)

Her er screenshot fra en dansk webshop med resultaterne som er helt normale:


Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Første "amino" er nu 10 dage inde i optimeringen af sine bud med robotten.

Resultatet er rigtig godt indtil videre med følgende stats:

30% Mindre pris pr. konvertering

27% flere konverteringer

11% forbedret Click Through Rate

43% bedre ROI

22 nye søgeord er blevet tilføjet (de kører med automatisk tilføjelse, dette kan slås fra). Disse 22 søgeord har givet mange ekstra konverteringer hver dag til en god pris.

Hvis du også vil se hvad bud robotten kan gøre for dine kampagner, og du bruger et fornuftigt beløb på adwords hver måned så kontakt os for en gratis 30 dage prøve. Vi arbejder også gerne med adwords bureauer.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 103
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hermed sendt en request :) 

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Svarer om lidt, glæder mig til samarbejdet.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt tilbud. Ærgeligt man ikke smider 7000,- om måneden, ellers så havde jeg også takket ja tak :-)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også sendt min ansøgning nu, men jeg vil dog lige høre, om det kan passe, at prisen efter de 30 dage er mindst 199 Euro om måneden? Umiddelbart virker knap 1500 kr. om måneden meget dyrt.

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)