Nu har jeg slet ikke læst denne tråd, så det kan godt være at mit forslag allerede har været oppe og vende - Men hvem ved? :)
- Jeg føler nogen gange, når jeg ser en spændende/brugbar/guide-tråd, at jeg mangler en "føj til fortrukne" knap. Hvor den så derefter gemmer siden et eller andet sted inde på min profil.
Mvh. Gustav
Det kan du jo gøre allerede:
Det er ligepræcis det der skal ændres på. Du føjer jo ikke tråden til fortrukne, du vælger blot at abonnere på nye indlæg via mail, når du trykker på den knap. Jeg kunne godt tænke mig en knap, som man kan trykke på, som tilføjer tråden til en bestemt privat liste på din amino profil.
Det synes jeg ikke ligefrem sker når du får en mail i ny og næ ;)
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Nu har jeg slet ikke læst denne tråd, så det kan godt være at mit forslag allerede har været oppe og vende - Men hvem ved? :)
- Jeg føler nogen gange, når jeg ser en spændende/brugbar/guide-tråd, at jeg mangler en "føj til fortrukne" knap. Hvor den så derefter gemmer siden et eller andet sted inde på min profil.
Mvh. Gustav
Det er ligepræcis det der skal ændres på. Du føjer jo ikke tråden til fortrukne, du vælger blot at abonnere på nye indlæg via mail, når du trykker på den knap. Jeg kunne godt tænke mig en knap, som man kan trykke på, som tilføjer tråden til en bestemt privat liste på din amino profil.
Dine favoritter/debatter du deltager i, eller abonnerer på kan du finde med den gule knap på forsiden
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Der er bestemt ikke noget i vejen med at være handelsskoleelev og have ønsket om at søsætte en webshop eller blog, det er bare ikke specielt innovativt eller nødvendigvis særlig givtigt.
Der er jo masser af små erhvervsdrivende med egen butik, eller håndværksvirksomheder som kunne give en iværksætterspire et skub i den rigtige retning, - men det virker som at offline virksomheder på forhånd er dødsdømte på Amino. Intet kunne være mere forkert.
Faktuelt er webfolket truet af lavtlønsområder, offline butikkerne af nethandel osv. - men innovation handler vel netop om at slå pjalterne sammen og finde på noget helt tredje? Hvordan skulle det kunne ske på Amino, hvor de fleste er inkarnerede onlinefolk?
Jeg synes den næste ansatte/ambassadør etc. på Amino skal komme fra offline-miljøet.
Jeg tror at de input og synspunkter vedkommende ville kunne komme med, ville kunne skabe forandring og ikke mindst fremdrift for Amino. Som vi gamle siger " ryst posen"
Mvh. Gustav
Dine favoritter/debatter du deltager i, eller abonnerer på kan du finde med den gule knap på forsiden
Føler nu, at det vil være meget bedre, hvis man fik en fortrukne liste.. Men lad os droppe debatten, og lade det være til amino teamet! :)
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Når man har udbudt en opgave i Freelancer er der en knap til markere, at opgaven er færdig. Her savner jeg to knapper mere. En der hedder noget i retning af "Opgaven ikke færdiggjort, ny vinder udpeges ikke" og en "Opgaven ikke færdiggjort, ny vinder udpeges". I det første afslutter man opgaven og får mulighed for at give stjerner. I den sidste skal man så kunne udpege en ny vinder der, når opgaven er færdiggjort får mulighed for at få stjerner i forhold til opgavens løsning (og selvfølgelig også den anden vej til udbyder).
Jeg fornemmer i flere tråde, at der er jævnligt opgaver hvor enten budvinder opgiver eller også hvor udbyder alligevel dropper at få lavet opgaven af vinderen.
Gøre mere ud af amino plus signature, give os lidt mere plads end 15 kb, og i samme hug fjerne gif som mulig type, for det er godt nok træls at kigge på og forstyrrende når man læser :)
Ved godt, at den allerede har været oppe at vende i tråden, men jeg synes også, at det ville være rigtig fedt med et Aminotastic 2013. Arrangementet i 2011 var virkelig godt!
Bare et Amino med færre nedbrud - UPS noget gik galt kommer næsten hver dag, og ofte er det nede en halv time her og en halv time der - og det er ikke min browser for det gælder uanset maskine eller browser.
Højere hastighed
Færre nedbrud
Mulighed for at gå direkte tilbage til INDLÆG du ikke har læst, efter man har svaret, istedet for hver gang at skulle op i toppen og vælge INDLÆG du ikke har læst (eller mine indlæg) og så ind igen. Under det nye indlæg man har lavet skulle være knapper direkte til indlæg man ikke har læst og mine indlæg
Jeg tænker det kunne være fedt, hvis man lavede noget mere henvendt til studerende som starter virksomhed og hvordan man bærer sig ad med dette. Dette kan både være erfaring, men nu til dags er det også ret svært at blive taget seriøs når man er ung og studerende. Vi har fx ret store markedsføringsplaner for BackupBox, men det kan være svært, når man er så ung, men nu må vi se. Det kunne i hvert fald være fedt, hvis man kunne gøre noget så dette blev "lettere" eller at man i hvert fald fik bedre muligheder for det. Det vil selvfølgelig være et sats for firmaer der evt indgår samarbejde og det er jo også derfor de ofte ikke gør det, men det kunne være fedt, hvis man kunne få noget af dette og også få nogle større firmaer med i Amino. Dette kræver selvfølgelig at de skal se potientiale i det og her kunne der være noget "amino plus for studerende" hvis man fik nogle ekstra muligheder med det. Dette kan være en god ting indtil man rigtig får firmaet op at stå.
En helt anden ting er chatten. Mit helt store ønske er, at der kommer ændringer i det. Mit ønske er, at man kan lave egne grupper i chatten så kun bestemte kan se beskederne. Altså en form for netværkschat.
Derudover vil det være fedt, hvis man mangler en service, fx regnskabsprogram, hosting, internet, computere eller andet, hvor man så vil kunne søge efter dette. Altså lidt ligesom freelancer bare produkter og andre services i stedet og ja jeg ved godt i har fået det der aktion, men synes det kunne være godt, hvis man lavede noget der mindede mere om freelancer.
Ellers vil jeg sige jeg er rigtig glad for mit første år på amino og fedt der er så mange mere erfarne som er villig til at dele ud af deres viden og erfaring.
BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup
25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk
Der er bestemt ikke noget i vejen med at være handelsskoleelev og have ønsket om at søsætte en webshop eller blog, det er bare ikke specielt innovativt eller nødvendigvis særlig givtigt.
Der er jo masser af små erhvervsdrivende med egen butik, eller håndværksvirksomheder som kunne give en iværksætterspire et skub i den rigtige retning, - men det virker som at offline virksomheder på forhånd er dødsdømte på Amino. Intet kunne være mere forkert.
Faktuelt er webfolket truet af lavtlønsområder, offline butikkerne af nethandel osv. - men innovation handler vel netop om at slå pjalterne sammen og finde på noget helt tredje? Hvordan skulle det kunne ske på Amino, hvor de fleste er inkarnerede onlinefolk?
Jeg synes den næste ansatte/ambassadør etc. på Amino skal komme fra offline-miljøet.
Jeg tror at de input og synspunkter vedkommende ville kunne komme med, ville kunne skabe forandring og ikke mindst fremdrift for Amino. Som vi gamle siger " ryst posen"