Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres nytårsforsæt for 2013?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Syntes det kunne være spændende at høre om jeres nytårsforsæt for 2013, både firma'er og sites og hvad der ellers nu er, store som små :)

- Glæder mig til at høre om jeres mål.

mvh. Martin

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:18

Det må næsten være at ramme en 100.000 DKK+ fortjeneste i hele 2013 på affiliate og adsense.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:33

Mit vil helt klart være, at få succes med mine sider, så jeg kan komme meget langt væk fra kontanthjælpen. (skal sådan set bare over 6k/måned så er det klaret :P)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 16:35

Forhåbelig er der ingen her inde der har nytårsfortsæt, nytårsfortsæt er bare en undskyldning for at udskyde tingene, man skal tage action hver dag.

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Rohde Rasmussen:
Forhåbelig er der ingen her inde der har nytårsfortsæt, nytårsfortsæt er bare en undskyldning for at udskyde tingene, man skal tage action hver dag.

For mig er det mere ting der skal ske. Jeg har nul intentioner om at være fanget i kontanthjælpen i 2014.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg laver ikke decideret nytårsfortsæt'er, men jeg plejer at gøre det at jeg i løbet af december måned sætter nogle "milepæle" ind i det kommende år. Jeg har nogle konkrete mål - både for mig selv personligt og også nogen for min virksomhed. Men del af disse mål er langsigtede og ikke noget der kan opnås bare ved et enkelt spring. Så derfor sætter jeg altid en række milepæle op undervejs mod målene.

Det er så disse milepæle som jeg så kigger på og ser hvilke der kan passe ind i det kommende år og hvilke der er for langt ude i fremtiden eller for diffuse til at kunne sætte ind.

I starten af december snakkede jeg med nogle folk fra Rambøll omkring nogle udfordringer jeg syntes jeg havde.
Det viste sig at der var 2 primære punkter som jeg "haltede" på for at gøre det lettere at nå målene. Og det er disse punkter som er mine milepæle for 2013:

- Mere risikovillighed. Indrømmet - jeg er ikke god til at satse på risikable ting. Tværtimod. Og det er gået over og blevet for meget på den måde at det sætter nogle begrænsninger både for mig selv og min virksomhed. Så dette har jeg fået hjælp til og allerede i december og for det kommende januar er der blevet sat nogle projekter i søen, som jeg ellers ikke ville have kastet mig ud i foreløbig. Så det er min ene milepæl: Være lidt mere risikovillig, dog uden at sætte det hele over styr.

- Tid. Det har været skræmmende for mig at indse dette. Men min snak med konsulenter fra Rambøll og også Vækthuset har givet mig et indblik i problem som jeg ellers var blevet så fartblind, at jeg ikke kunne se at det var roden til mange af mine udfordringer: Jeg mangler tid.
Jeg mangler tid til at tage dybe og komplicerede beslutninger. Jeg mangler tid til at klare min hjerne og koble af fra alt det der snurrer rundt om mig i dagligdagen. I bund og grund er det blevet en ond spiral hvor jeg har travlt... med at have travlt...
Så det er min anden - men primære - milepæl for 2013: At få mere tid i dagligdagen, både i privatlivet og i arbejdslivet - eller som jeg selv har skrevet det ned i en handlingsplan: Tid i mit iværksætter-liv, da det at være iværksætter er en livsstil som både dækker over privatlivet og arbejdslivet.

Så det er mine planer for 2013, som allerede i skrivende stund er godt igang med at blive udført Geeked.

/Jesper

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:31

Hej Martin

Jeg ved ikke om det er deciderede nytårsfortsæt, men jeg har nogle mål både erhvervsmæssigt og privat, som jeg sigter efter at nå i 2013.

Erhvervsmæssigt, så er jeg jo med på holdet bag CloudSprout, så 2013 kommer til at gå med at få produktet ud i verdenen.

Idag har vi lidt over 800 signups, målet i 2013 at nå over 10.000. Samtidigt vil vi nå over 1.000 live sites, i mindst 10 forskellige lande, hvor i USA er et.
Vi skal også havde fundet vores ROI på investeringer i banner reklame på webdesign sites, og den skal bringes over 1. Helst være omkring 2-4.

På privat fronten, så må jeg indrømme at jeg har arbejdet for meget i 2012 og motioneret for lidt. I 2011 løb, jeg Copenhagen Marathon, og idag ville jeg havde svært at løb 10 km. Og tiden ville være katastrofal. Nu er jeg så småt begyndt at løbe igen, og håber på at deltage i Copenhagen Marathon 2013.

En ting som jeg syntes har været rigtigt godt i 2012, er at jeg har brugt en masse tid sammen med min dejlige kæreste og gode venner. Og jeg har fået drukket en masse god rødvin. Det vil jeg helt klart prøve også at gøre i 2013 :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 18:09

Jesper Norbøll:
- Tid. Det har været skræmmende for mig at indse dette. Men min snak med konsulenter fra Rambøll og også Vækthuset har givet mig et indblik i problem som jeg ellers var blevet så fartblind, at jeg ikke kunne se at det var roden til mange af mine udfordringer: Jeg mangler tid.
Jeg mangler tid til at tage dybe og komplicerede beslutninger. Jeg mangler tid til at klare min hjerne og koble af fra alt det der snurrer rundt om mig i dagligdagen. I bund og grund er det blevet en ond spiral hvor jeg har travlt... med at have travlt...
Så det er min anden - men primære - milepæl for 2013: At få mere tid i dagligdagen, både i privatlivet og i arbejdslivet - eller som jeg selv har skrevet det ned i en handlingsplan: Tid i mit iværksætter-liv, da det at være iværksætter er en livsstil som både dækker over privatlivet og arbejdslivet.

Med fare for at lyde som en missionær, må jeg så ikke anbefale dig at tage et kig på GTD-systemet? Men det i hånden får man både mere tid, og - lige så vigtigt - man lærer at holde fokus trods 1000 afbrydelser om dagen. GTD er ikke noget, man lige implementerer på en uge. For mig tog det 1 måned i sommer og her 1/2 år efter kører det på skinner. Jeg når dejligt meget nu :-)

/Marianne

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:46
Mit ønske er at få motivationen tilbage til at lave min egen webshop.. Det var mening at Lancere min webshop til januar, men er langt fra klar til det.. Så håber at tage mig sammen, og får mig et cvr. Nummer. Hehe :-)
Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 20:54

Peter Rohde Rasmussen:
man skal tage action hver dag.

Lige de ord jeg lever efter - derfor tror jeg også at de fleste snarere betegner nytårsfortsæt som "hvad vil jeg gerne nå i 2013" :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)