Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores webshop - Version 3

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Chipii Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Vi vil starte med at ønske Jer glædelig Jul og godt nytår.

Vi bad om feedback for første gang for cirka 3 uger siden på denne WEBSHOP.  

Vi fik så mange fantastiske feedback og kritik at vi så har knoklet siden for at rette op på det hele, gøre sitet mere brugervenlig, tilføje det der skulle til for at øge salget og give en god kundeoplevelse. Det har gået rigtig godt , og nu kan man sige at vores webshop ser HELT anderledes ud end det vi startede med at lancere. Takket være JER!

Meeen nu hvor i er rigtig gode til at komme med feedback ville vi igen be' om en ny feedback på vores webshop. Vi ønsker feedback især af disse punkter:

- Hvad er førstehånds indtrykket?

- Hvordan er brugervenligheden?

- Nævn 3 ting som absolut bør ændres eller skal tilføjes (Kan være alt fra funktioner,design til tekster og billeder mv)

- Hvordan kan vi markedsføre vores webshop og smykker bedst?

- Hvordan øger vi vores besøgstal?

- Hvordan søgeoptimerer vi vores webshop?

- Andre ting som du synes vi bør overveje?

Alt feedback og kritik er mere end velkommen, både positivt og negativt, gode råd, eller hvad i nu kan komme med!

Ser frem til at høre jeres gode og konstruktive tilbagemeldinger til vores webshop som kan besøges via denne link

www.chipii.dk - Billige smykker til piger og kvinder online

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:26

Hej.

Tags på forsiden er gameldags og grimt. Og så mangler du stadigvæk priser på nogle af produkterne. Skal man stadigvæk selv gætte dem ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:30

Hej igen.

Så står der " Læs alle vores gode kunde anmeldelser " Ja men hvor kan man så læse dem ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:46

Nogle knapper er af ret dårlig kvalitet, fx. deromkring Fri Fragt og kundeanmeldelser.

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:56

Hvis man starter en webshop, så skal man på nogle punkter også gå all-in. En webshop med hjemmelavet-grafik ser ikke professionel ud.

Derudover synes jeg I skal fjerne følgende:

Se vores gode anmeldelser - Eller få noget bedre grafik og et aktivt link på billedet

Banneret hvor der står 1: Opret 2: Køb 3: Betal

Tags boksen i venstre side

I forhold til søgemaskineoptimeringen ser det umiddelbart meget godt ud. 

I skal have nyt grafik af professionel designer her:
Vores kunder elsker os - boks

Nye slides(Find inspiration på succesfulde webshops

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:02

Du har uhyggeligt meget information på forsiden, og varerne forsvinder nærmest i mængden. Og jeg blev ærligt talt noget forvirret over "Opret - Køb - Betal" sliden i toppen. Min første tanke var at det var en form for DBA.dk, hvor man skal oprette en bruger for at bruge siden, men det fandt jeg så ud af at man ikke skal. Eller det skal man, men det kommer jeg til :o)

En anden ting er den lille "pris-hjælper" jeg på forunderlig vis fik øje på i venstre side. Ideen er god, men jeg tror du skal "vende" den så det i stedet for mindstepris, er maksimum pris man kan sortere efter. De fleste har næppenoget mindstebeløb de vil bruge på varer, men sandsynligvis et maksimumbeløb.

Og så mistede du mig fuldstændig i kurven, hvor du vil tvinge mig til at oprette en konto. Med mindre en shop kan tilbyde noget helt unikt jeg ikke kan finde andre steder, så er jeg tilbage på Google hurtigere end du kan tænke "hvor blev han af". Jeg HADER at blive tvunget til at oprette en bruger i butikker jeg gerne vil handle i.

Det er ikke noget problem første gang, men et kæmpe problem hvis jeg vender tilbage. Jeg har så mange mailadresser, at jeg aldrig kan huske hvilken jeg har brugt, og derfor bliver et køb med tvunget login, altid noget der er forbundet med en masse irritation. Derfor fravælger jeg altid shops hvor jeg ikke kan handle som gæst.

Så det ville jeg lave om, for når jeg er nået dertil i processen, har du næsten mine penge. Så er der ingen grund til at gøre det besværligt for mig at give dig dem.

RETTELSE: Jeg ser nu at man kan handle som gæst. Det bør være lidt mere synligt for sådan nogen som mig. Jeg ville have været væk længe inden jeg havde opdaget det, hvis jeg var i "købs-mode" :o)

Det er i øvrigt af samme årsag at jeg aldrig handler på shops der kun har Paypal betaling, da det med alle minde mailadreser og betalingskort, er Mission Impossible :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:03

Jeg ville aldrig bestille smykker fra en webshop hvor billederne er så dårlige. Nogen er der sort baggrund, andre er mere proffesionelle billeder, det hele ligner bare en blandet landhandel.

Derudover skal tags fjernes som også tidligere er nævnt. Det ser virkelig forvirrende og grimt ud. 

Det er en fin ide med jeres kundeanmeldelses billede, men der skal simpelthen være et link til kundeanmeldersene, ellers giver det slet ingen mening. Der bliver dog mistet en del troværdighed ved, at det ikke er et site som trustpilot der bliver linket til. 

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 18:17

Hej Michael,

Tak for din feedback.

Du har ret i at tags ser for gammeldags og grimt ud men det meningen er også at det skal hjælpe med seooptimeringen. Det kan være vi finder en bedre løsning, eller du har måske en løsning som vi kan anvende?

Mht priserne, så kommer de så snart vi har varerne på lager :)

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Nov 12
Fra  Chipii Skrevet kl. 19:28

Kristoffer: Ja, de knapper må vi hellere fix'e hurtigst muligt.

Rasmus: Du skriver at vi mht søgemaskineoptimeringen ser meget godt ud. Hvor kan du præcis se det ?

Du har ret i at vores slides skal forbedres, hvilket vi hele tiden arbejder med og prøver at gøre det bedste ud af det. 

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 19:44

ChipiiDK:

Kristoffer: Ja, de knapper må vi hellere fix'e hurtigst muligt.

Rasmus: Du skriver at vi mht søgemaskineoptimeringen ser meget godt ud. Hvor kan du præcis se det ?

Du har ret i at vores slides skal forbedres, hvilket vi hele tiden arbejder med og prøver at gøre det bedste ud af det. 

Jeres titler rammer de keywords i går efter, og i har tekst på hver side osv.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)