Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min side?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude. :)

Jeg har denne her side, også ville jeg gerne høre hvad i mener?

Den en meget simple og er lige startede på den. 

Kom med ris og ros tak. 

Her er siden så:

http://www.findenpris.dk

Mvh

Matt

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

its nothing special, you have just added a couple of posts to a standard free wordpress theme

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 17:27
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hej Matt

Hvis jeg f.eks. skal komme med lidt konstruktiv kritik så kunne det være selve domænenavnet.

Jeg synes ikke "find en pris" passer så godt til et indlæg om at tjene penge på Fb reklamer, men det er jo smag og behag. Du kan evt. lave en forside, kontaktside og informationsside, så man kan læse nærmere om hvilke typer indlæg der vil komme op i fremtiden. Det var et par idéer her fra.

Hvis du vil have råd til opbygning af hjemmesiden med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier og meget andet, så kan du altid finde tips og tricks på www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Det er da noget værre juks du har lagt op der....men det ved du formentlig allerede.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:55

Phillip Dyhr Hobbs:

its nothing special, you have just added a couple of posts to a standard free wordpress theme

Wow der kom da lidt ris. :) altså jeg er nybegynder så. Men mange tak for svaret. :) Jeg vil prøve at tænke over det ting og se om jeg kan gør dem bedre ..

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:56

Opbygning.dk:

Hej Matt

Hvis jeg f.eks. skal komme med lidt konstruktiv kritik så kunne det være selve domænenavnet.

Jeg synes ikke "find en pris" passer så godt til et indlæg om at tjene penge på Fb reklamer, men det er jo smag og behag. Du kan evt. lave en forside, kontaktside og informationsside, så man kan læse nærmere om hvilke typer indlæg der vil komme op i fremtiden. Det var et par idéer her fra.

Hvis du vil have råd til opbygning af hjemmesiden med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier og meget andet, så kan du altid finde tips og tricks på www.Opbygning.dk

Okay mange tak for rådet. Nej ved godt navnet ikke er det bedste men svært at finde gode navne. 

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:57

Kristoffer Broholm:

Det er da noget værre juks du har lagt op der....men det ved du formentlig allerede.

Tak det var da et flinkt svar.  :)

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 18:57

Jeg vil lige sige tak Phillip.

Nu har jeg været inde og ændre det til dansk. Ser lidt bedre ud. :)

eller havde jeg nok ikke lagt mærke til det. :)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:00

Matt Madsen:
Nej ved godt navnet ikke er det bedste men svært at finde gode navne. 

Egentlig ikke. Men lige navnet "findenpris" vil nok egne sig langt langt bedre til en prissammenligningside, eller en side hvor man kan finde freelancer. Hvor man fx kan smide en opgave op, og så kan folk byde ind med pris de vil have for at udføre denne opgave. Det har intet med Facebook at gøre, det er helt sikkert. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 19:02

Jonas:

Matt Madsen:
Nej ved godt navnet ikke er det bedste men svært at finde gode navne. 

Egentlig ikke. Men lige navnet "findenpris" vil nok egne sig langt langt bedre til en prissammenligningside, eller en side hvor man kan finde freelancer. Hvor man fx kan smide en opgave op, og så kan folk byde ind med pris de vil have for at udføre denne opgave. Det har intet med Facebook at gøre, det er helt sikkert. 

Giver jeg dig helt ret i, men nu er det lige det jeg har :) en gang når jeg lige får tid/penge til det, finder jeg nok et nyt. :)

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)