Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min side?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Hedegaard:

Navnet "findenpris" u relevant når vi snakker Facebook, og at tjene penge derved.

Jeg er enig med Jonas, skift nichen til noget der er mere relevant i forhold til dit domænes navn, da det er godt, og der er utrolig mange muligheder.

Ja måske når jeg får købt et andet domæne til det her, så kan det være jeg bytter.

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:54
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

undskyld men... Gaaaaaaaab

en standard wordpress side fyldt med low-end info, som ikke virker som om du har brugt mere end en time på, er i min verden ligegyldig.

det er fint du har den, og håber da at du selv kan bruge den til noget, men helt ærligt hvad er det vi skal "rise/rose"?

- ja du er da dygtig til at installere et theme på din wordpress, men det kan min mor også.

jeg håber inderligt at amino på et tidspunkt kan blive et forum med reelle problemstillinger, og jeg skal med glæde "rise/rose" når folk rent faktisk har gjort et stykke arbejde de ønsker friske øjne på.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Thorborg:

undskyld men... Gaaaaaaaab

en standard wordpress side fyldt med low-end info, som ikke virker som om du har brugt mere end en time på, er i min verden ligegyldig.

det er fint du har den, og håber da at du selv kan bruge den til noget, men helt ærligt hvad er det vi skal "rise/rose"?

- ja du er da dygtig til at installere et theme på din wordpress, men det kan min mor også.

jeg håber inderligt at amino på et tidspunkt kan blive et forum med reelle problemstillinger, og jeg skal med glæde "rise/rose" når folk rent faktisk har gjort et stykke arbejde de ønsker friske øjne på.

Hej Michael 

Tak for dit ærlig svar, og jeg forstår godt du ser sådan på det, når du nok arbejder med det hver dag. Men jeg er udlært murer og det her er min første WP hjemmeside, ellers har jeg leget lidt med Php-Fusion. Så den ser nok slet ikke så proff ud, men det var det bedste jeg kunne gøre og jeg lære jo hver dag. Men isted for at rak den ned kunne du jo sige hvad det var du ikke kunne lide ved den, så kunne jeg gør det bedre næste gang. :) 

Jeg håber da ikke de gør så det kun er de "proffe" der kan stille spørgsmål herinde, som du gerne vil have det. Så vil i da sidde med en kedelig side hvor ingen behøver hjælp. 

Go jul herfra. :)

Håber du finder dit julehumør frem. :)

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 15:53

jeg arbejder ikke med wordpress hver dag. jeg er selv tømrer, og har ingen uddannelse indenfor web eller lign.

jeg er godt klar over at vi alle skal starte et sted, men jeg syns ærlig talt bare ikke at der er noget at fremvise. du har installeret noget standard theme og skrevet lidt tekst, og vil have feedback pga. det?

beklager den måske lidt for hårde tone, men jeg kan ikke komme med noget konstruktivt til din side andet end at klø lidt på, og komme tilbage når siden har lidt mere mening.

ang. din profession, så har jeg selv lavet www.waterevents.dk - har selv lavet themet i artisteer/photoshop, og er godt klar over at end etableret webdesigner sikkert vil grine af den, og at vi kan lave 100 ændringer mht seo og struktur, men den virker for os :-)

god vind med dit projekt, og god jul til dig også

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 15:59

Matt Madsen:
Jeg håber da ikke de gør så det kun er de "proffe" der kan stille spørgsmål herinde, som du gerne vil have det. Så vil i da sidde med en kedelig side hvor ingen behøver hjælp.

"som du gerne vil have det"? - nu putter du ord i min mund jeg ikke har sagt. jeg ønsker gerne et bredt forum med alle mulig tænkelige problemstillinger. men "rate min wordpress installation" er lige i underkanten :-)

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 23:16

Michael Thorborg:
"som du gerne vil have det"? - nu putter du ord i min mund jeg ikke har sagt. jeg ønsker gerne et bredt forum med alle mulig tænkelige problemstillinger. men "rate min wordpress installation" er lige i underkanten :-)

Okay det var måske også lige at tage den for langt. Men lød bare sådan på dig. Jamen som jeg siger første gang jeg bruger WP, kan godt være jeg ikke har opbygget en kæmpe side. Men den tager vel form. :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Matt Madsen:
Okay det var måske også lige at tage den for langt. Men lød bare sådan på dig. Jamen som jeg siger første gang jeg bruger WP, kan godt være jeg ikke har opbygget en kæmpe side. Men den tager vel form. :)

Du har ingen side. Du har installeret et standard tema og stykket en hurtig artikel sammen, hvor indholdet er middelmådigt at best. 

Jeg tror din defensive holdning til Michael handler om at du lever i en bobbel og forventer at alt du smækker op bare er fantastisk, når virkeligheden er en væsentlig anden. Jeg håber du forstår at denne kritik er udledt af du spørger efter den, og at jeg gerne vil være ærlig over alt andet.

Et råd;

Indhold er kongen på videnssider. Jeg er sådan set ligeglad om dit tema er standard wordpress tema eller hvad det er, bare det har et minimum niveau af brugervenlighed og ser præsentabelt ud. Det der er vigtigt for alle hjemmesider, er kvaliteten af indholdet, og der var jeg slet ikke imponeret. Metoden var meget kort forklaret og teksten var ikke særlig pæn, grammatisk og visuelt.

Arbejd på at skrive gode artikler, udarbejd en rød tråd og derefter kan du så begynde at få noget konstruktiv feedback. Pt synes jeg du beder os vurdere en bog udfra et cover eller en flaske vin fra hvilken druesort den er.

Substans > alt

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 00:00

Kristoffer Broholm:

Du har ingen side. Du har installeret et standard tema og stykket en hurtig artikel sammen, hvor indholdet er middelmådigt at best. 

Jeg tror din defensive holdning til Michael handler om at du lever i en bobbel og forventer at alt du smækker op bare er fantastisk, når virkeligheden er en væsentlig anden. Jeg håber du forstår at denne kritik er udledt af du spørger efter den, og at jeg gerne vil være ærlig over alt andet.

Et råd;

Indhold er kongen på videnssider. Jeg er sådan set ligeglad om dit tema er standard wordpress tema eller hvad det er, bare det har et minimum niveau af brugervenlighed og ser præsentabelt ud. Det der er vigtigt for alle hjemmesider, er kvaliteten af indholdet, og der var jeg slet ikke imponeret. Metoden var meget kort forklaret og teksten var ikke særlig pæn, grammatisk og visuelt.

Arbejd på at skrive gode artikler, udarbejd en rød tråd og derefter kan du så begynde at få noget konstruktiv feedback. Pt synes jeg du beder os vurdere en bog udfra et cover eller en flaske vin fra hvilken druesort den er.

Substans > alt

Sådan, ;) 

Så må jeg prøve og se om jeg kan gøre det bedre. :)

Jeg takker for det jeg bad jo selv om det. :) Forsat go jul. :)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)