Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Luk Lortet! (Om gode råd og om liv som selvstændig )

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Det ALLER BEDSTE RÅD jeg i årets løb har fået, og på et tidspunkt midt i sommeren, hvor jeg selv var et skridt fra, ikke længere at kunne vride en sidste dråbe kampgejst op inde i mig selv, 

Det var dette råd: 

'LUK LORTET' ! 

(red.: løsning på mit kriseramte firmasituation, som jeg har kæmpet for trods alle odds, og uden klynk på 4. år levet med en eksistensminimum, fordi det var en del af prisen jeg godt ville betale. Det også trods mange andres mere nøgterne og kloge betragtning, burde have været meldt konkurs forlængst, og burde have fundet 'et eller andet' job i stedet) 

Det råd måtte jeg lige synke et par gange! 

Og SÅ indså jeg bare, at lige præcis dette råd, var det jeg havde aller mest behov for at få på det tidspunkt.
Og det der fik mig op på hesten igen, og genfinde min kampvilje på ny. 
............

For F,,,,, nej! nej og atter nej! 
Skulle jeg bare opgive mit selvstændige liv, fordi det skulle blive 'nemmere'? 

Det, der giver mit liv en mening, min lyst og begejstring for at være til, og som er så stor en del af mit liv, at det vil være at bede mig om at skære begge mine arme og ben af?

Så hellere lægge mig til at dø, end at skulle nøjes med, at 'eksistere' frem for at 'leve'! 
....

Så fra hjertet TAK til vedkommende, der gav mig den besked i aller aller bedste mening. 

Rådet fik mig til at se klokke klart igen. For hvad der kan være LORT i alle andres øjne, Fair nok med det, for som altid - I really don't care.

For mig er det bare lige præcis det lort, jeg synes har stor værdi for mig. Hverken mere eller mindre.
.........

Resten er blot at smøge ærmet op, igen, og igen, og igen, indtil det lykkes. 

På grund af det råd lykkes det mig langt om længe, og med stædighed som aldrig før, at få vendt kurven i år med en omsætningsfremgang på 50% og resultat fra deprimerende rødt fra sidste år til flot opmuntrende grønt, og målsætning på mindst lige så meget næste år!

..........
Og så vil jeg selv tillade mig at komme med et lille råd :
Lad aldrig andre afgøre, hvad DU kan og ikke kan. Begrænsning er kun op til dig at sætte! 
Rigtig god og fredfyldt Jul til alle Aminoer. Må 2013 bringe jer alle fremgang og glæde! 
vh
Ann 

Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:36

Hej.

Og hvis du så vil have gang i salget i din webshop i 2013. Bør du lave den om til en webshop som kunderne nemt kan bruge.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 12:44

Fantastisk lille indslag.

Jeg er glad for at du har fået vendt det til det positive. God jul herfra.

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Livingplus Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lynsvar :-) 

Hej Michael, 

Ja en af de ting jeg også har erkendt, er at jeg skal koncentrere mig om det jeg er god til, og få andre til at gøre de ting de er gode til. 

Har derfor (også via Amino) lykkes mig at finde en rigtig dygtig person, der lige nu er i gang  at lave en super  hjemmeside til mig, og som jeg glæder mig til at vise jer i starten af Januar allerede :-D 

vh

ann 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:53

Hej.

Det er godt at du har observeret problemet. Jeg er helt sikker på at du kan få mange flere til at handle hos dig. Hvis ikke processen er så vanskelig at komme igennem som det er tilfældet nu.

Du ønskes alt mulig held og lykke i det nye år herfra.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Fra  Livingplus Skrevet kl. 13:53

Tak skal du ha' Judith :-D 

Også God Jul til dig!

ann 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:11

Drømme, hårdt arbejde og så evnen til at justere sine fejl til det bedre det lønner sig først mentalt og så økonomisk.

Iværksættere er en speciel race som oftest kun andre af samme race forstår.

Med super godt indlæg tak for det....

Henning

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 14:32

Godt indlæg. Det er vel lige præcis dét, det handler om. Når man har arbejdet hårdt i lang tid og måske egentlig bare gerne vil give op, skal man lige tage sig tid til at kigge rundt. Der ser man så alle dem, som ikke selv kan det man gør. Som ikke selv tør. Som egentlig bare gerne vil gøre det nemme og det sikre. 

SÅ får man motivation igen - og så er man endnu bedre end før!

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 15:16

Dejligt inspirerende indlæg Ann, og super fedt at du fik vendt skuden.

Forsæt i samme stil så bliver 2013 et brag af et år. :)

God Jul.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:18

Underligt indlæg, jeg har svært ved at forstå hvad du mener.

Først siger du at rådet om at lukke lortet var det bedste råd du kunne få, men senere siger du at man ikke skal lade nogen fortælle sig hvad man skal gøre?

Det er klart at forslaget om at lukke ned frem for at kæmpe videre, kan være rigtig i mange situationer, men det er jo så forskelligt fra situation til situation at jeg ville sætte et lille forbehold med at slå det stort op som en god idé. Det kan det være.

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)