ja, men jeg tager gerne diskussionen op om hvorfor der ikke længere er rabat til amino medlemmer, hvor vi evt. kan se tidligere tråede hvor visse personer bliver ved med at hive mine fiaskoer frem, vil meget gerne hjælpe, men jeg har også grænser. tilbuddet er trukket tilbage.. det er ret biligt, så jeg vil mene at det er de 45,- kr. værd og det bør man kunne give også selvom man er fattig ihversætter havde dog håbet på at jeg i denne tråd kunne få lidt fred til at markedsføre mit tilbud....det er iøvrigt en af årsagerne til jeg blev plus medlem, da ikke at det skulle gå hen og blive en smæde kampagne med min opstart. Nu vil jeg holde holde lidt fri og nyde resten af aftenen. God jul |
Resten af amino burde egentligt se det på den lyse side - han giver jer muligheden, for at få et års gratis hosting - i ved.. gratis er lige med ingen penge op af lommen, i har faktisk muligheden for at få noget i kan starte ud på, til ingen penge.
I det mindste er det da bedre end alle de andre tilbud der kommer her på amino.
I ville jo altid have muligheden for at teste det ud, ingen man begynder flytning af hele sin side - om man syntes hastigheden er god nok, eller hvad den er - i sidste ende, er det jo noget i har fået gratis.
Jeg syntes ihvertfald det er godt gjort - uanset hvad!