Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webhotel

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

Peter Nilsson:

Tak Poul

Jeg er en smule skuffet over at det fortsætter, derfor så trækker jeg rabatten tilbage.

Bliver her på amino som plus medlem for at hjælpe og støtte andre og for at holde lidt øje med hvad i skriver som kan skade den virksomhed jeg vil opbygge, men det er slut med at køre kampagner, for jeg vil helst ikke forfølges af gamle fejltagelser.

Beklager, men at jeg skal sidde sådan noget rulle ind på min telefon her i julehyggen gør sgu et indtryk.

Fik også en falsk ordre igår fra en af mine konkurrenter...suk

Tak og i lige måde og husk at holde julen Smile

Nu får du lige min ærlige mening...

Jeg har fuld respekt for, at du starter et nyt firma/service op og giver et godt tilbud. Jeg har også respekt for, at du har "fejlet" (bedre ord kunne nok vælges, men det var lige det jeg kunne finde på pt.) tidligere og nu starter igen...

Men jeg må indrømme, at jeg synes det virker lidt træls, at du trækker dit tilbud tilbage, pga. få personer...

Tilbuddet har ikke relevans for mig, men synes det er en lidt træls reaktion... Du burde måske have modargumenteret istedet? God jul!

ja, men jeg tager gerne diskussionen op om hvorfor der ikke længere er rabat til amino medlemmer, hvor vi evt. kan se tidligere tråede hvor visse personer bliver ved med at hive mine fiaskoer frem, vil meget gerne hjælpe, men jeg har også grænser.

tilbuddet er trukket tilbage..

det er ret biligt, så jeg vil mene at det er de 45,- kr. værd og det bør man kunne give også selvom man er fattig ihversætter

havde dog håbet på at jeg i denne tråd kunne få lidt fred til at markedsføre mit tilbud....det er iøvrigt en af årsagerne til jeg blev plus medlem, da ikke at det skulle gå hen og blive en smæde kampagne med min opstart.

Nu vil jeg holde holde lidt fri og nyde resten af aftenen.

God jul

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:17

Resten af amino burde egentligt se det på den lyse side - han giver jer muligheden, for at få et års gratis hosting - i ved.. gratis er lige med ingen penge op af lommen, i har faktisk muligheden for at få noget i kan starte ud på, til ingen penge.

I det mindste er det da bedre end alle de andre tilbud der kommer her på amino.

I ville jo altid have muligheden for at teste det ud, ingen man begynder flytning af hele sin side - om man syntes hastigheden er god nok, eller hvad den er - i sidste ende, er det jo noget i har fået gratis.

Jeg syntes ihvertfald det er godt gjort - uanset hvad!

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 23:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay,

Syntes de sidste svar er positive, så jeg lader tilbuddet stå med rabatkoden på ubestemt tid dvs jeg lader den udløbe engang til næste år når jeg syntes det har kørt længe nok.

Men jeg regner ikke med at komme med flere tilbud herinde for der er simpelthen for megen negativ omtale og da man ikke kan få slettet indlæg herinde, så hænger man i gabestokken resten af livet og det er information som ikke er så fedt at have for meget af på google søgninger.

Mit tilbud er tænkt som en hjælp samtidig med at jeg hurtigt får opbygget en brugerbase, så jeg håber det bliver flittigt benyttet.

Jeg har refunderet indbetalingen fra Lars, så han også får rabatten Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 00:43

Peter Nilsson:

Okay,

Syntes de sidste svar er positive, så jeg lader tilbuddet stå med rabatkoden på ubestemt tid dvs jeg lader den udløbe engang til næste år når jeg syntes det har kørt længe nok.

Men jeg regner ikke med at komme med flere tilbud herinde for der er simpelthen for megen negativ omtale og da man ikke kan få slettet indlæg herinde, så hænger man i gabestokken resten af livet og det er information som ikke er så fedt at have for meget af på google søgninger.

Mit tilbud er tænkt som en hjælp samtidig med at jeg hurtigt får opbygget en brugerbase, så jeg håber det bliver flittigt benyttet.

Jeg har refunderet indbetalingen fra Lars, så han også får rabatten Smile

Håber du med "de sidste svar" også mener mit... Vil sige, at det ikke var ment for at gøre dig mere sur end du var i forvejen, men mente bare ikke, at det var den bedste beslutning at lukke tilbuddet... Som jeg ser det, er det lidt som at sige, at alle indvandrere vil sprænge jyllandsposten i luften :)

-Omvendt ser jeg det også fra din side. Jeg er bare glad for, at du har valgt det, som jeg i hvert fald mener er det rigtige. Nemlig at ignorere "haters", som vi så smukt kalder det i bloggerverdenen... :P Fortsat god juletid :) 

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 09:41

Tak Simon

Både ja og nej, jeg har det sådan at giver jeg rabat til en gruppe mennesker, så gider jeg ikke have bøvl med det og det gælder også amino medlemmer, så vi må på en eller anden måde finde ud af at få disse "haters" eller leve med at det nok er begrænset med hvem der har lyst til at slå noget op som et godt tilbud her i forumet.

Jeg slår ikke flere tilbud op i dette forum, men jeg lader dette køre videre indtil videre.

Indtil nu har der været 11 oprettelser:

2 falske oprettelser, hvoraf den ene fra en virksomheds medarbejder som indrømmede at de havde lavet den

1 som fortrød fordi vedkommende bare lige skulle teste, hvilket er fint

Jeg har i indeværende måned haft en del flere ordrer fra betalende kunder og ikke haft en eneste opsigelse af webhoteller som er kommet ind gennem webhostpriser.dk eller adwords, så det er ikke vildt imponerende når man ser i  forhold til den tid der er brugt på at forsvare mine gratis tilbud over for jer amino'er.

Omvendt ved jeg også at der er flinke amino medlemmer og nogle af dem godt kan bruge mit tilbud og det er jeg glad for.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 09:47

Peter Nilsson:
Jeg har refunderet indbetalingen fra Lars, så han også får rabatten

Mange tak for det Peter

Men det havde du såmænd ikke behøvet

jeg var glad for at få et ekstra domain ud på en ekstra ip

kan man hos dig tilkøbe  plads til flere  domains eller  skal  jeg oprette nye konti ?

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 09:54

Hej Lars,

Der er kun plads til et domæne pr. webhotel, så du skal bare oprette flere webhoteller.

Jeg vil derfor altid anbefale at man opretter det mindste webhotel.

Har man få domæner så er mine priser fornuftige, men har du en del så kan det være billigere at bruge meebox.net eller andre som tilbyder webhoteller hvor man kan have flere domæner.

Årsagen til jeg har valgt det sådan, det er at jeg ellers ikke kan få det til at hænge sammen økonomisk samtidig med at jeg har et ultra billigt produkt.

Det er også lidt nemmere at sprede domænerne ud på flere servere på den måde og efterhånden der kommer flere servere så vil det have en stor fordel i forhold til at opretholde et stabilt setup.

Eneste opgradering man kan foretage på webhotellerne, det er mere plads.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 10:02

Har prøvet at køre med flere domæner pr. webhotel, men så sælger jeg kun et webhotel til hver kunde og der skal helst være nogle ind imellem som køber mere end et webhotel og har jeg bare 3 ordre fra samme kunde, så tjener jeg ret godt på det.

Så kunsten går i at levere noget som er godt og så håbe på der ind imellem er kunder som køber lidt mere....så skal det nok blive en success.

Skulle det ikke lykkedes så beholder jeg det bare som en privat hobby, værre er det ikke med omkostningerne.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 06:08

Lars Tonne Andersen:

Peter Nilsson:
Jeg har refunderet indbetalingen fra Lars, så han også får rabatten

Mange tak for det Peter

Men det havde du såmænd ikke behøvet

jeg var glad for at få et ekstra domain ud på en ekstra ip

kan man hos dig tilkøbe  plads til flere  domains eller  skal  jeg oprette nye konti ?

Jeg har besluttet mig for at tilbyde flere domæner pr. webhotel og i stedet satse på at der kommer større volumen når det er så billigt som det er.

For at gøre det rentabelt så vil jeg være lidt forsigtig med at køre kampagner som denne hvor folk kan få et år gratis, det tærer også en del på ressourcerne.

På grund af den dårlige oplevelse jeg har haft med at annoncere her i forumet, så vil jeg vælge ikke at deltage eller kommentere i debatter herinde og opsiger derfor mit amino abonnement.

Syntes amino.dk er et godt sted for mange iværksættere, men er man mislykkedes eller har stoppet et par underskudsgivende projekter, uanset om det ikke har kostet kunderne og leverandører en krone, så er det ikke et sted man skal deltage i debatterne....der er stor risiko for at konkurrenter eller andre begynder at trække det frem, ja der er nærmest en garanti for at det vil ske og det står på nettet i al evighed, hvilket ikke er så fedt.

I stedet vil jeg så hellere støtte forskellige open source projekter i fremtiden.

Tilbuddet med et års gratis webhotel for aminoer kører indtil den 31/12 hvorefter det automatisk bliver deaktiveret.

Jeg vil runde af med at sige tak til de medlemmer som har støttet mig her i tråden og for de bestillinger der er kommet ind.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 10:56

Jeg lader rabatkoden være gyldig noget tid endnu, måske nogle måneder.

Tak for de mange bestillinger 

Godt nytår!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)