Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis webhotel

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Michael R. Gertz:
sansynlighed for at du lukker siden igen.

er det ikke "alle gode gange 7" eller hvor mange gange det nu er :-)

Jo sådan noget i den stil.

Jeg syntes dog folk bør være opmærksom på det, da han sikkert lukker sitet igen, og så skal folk igang igen med at bruge tid på at flytte deres site. så hvorfor ikke bare vælge et stabilt site fra start af. Ja de koster måske lidt mere, men de er givet godt ud i sidste ende.

(Jeg har ikke ulejliget mig ind på hans side for at tjekke priser)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 17:08

Michael R. Gertz:
men de er givet godt ud i sidste ende.

benytter webhosting.dks 1 krs tilbud lige for tiden, og de bliver vistnok hvor de er...

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael R. Gertz:

Har du planer om at holde dette webhotel kørende noget længere end sidst?

http://www.amino.dk/forums/t/169749.aspx

Jeg syntes egentlig at folk bør være opmærksomme på at der er en sansynlighed for at du lukker siden igen.

Virkelig dårlig stil Michael, men det må du om.

Jeg føler lidt det er lidt irreterende at man skal møde sådan en modstand her på amino når man nu tilbyder jer et års gratis webhotel.

Forstår ikke du vil sidder her idag og trække det frem.

Men der er ikke så meget i det, jeg har prøvet at starte op  et par gange, men der er ikke nogle kunder der er ladt i stikken og de har ikke været nogen nedetid.

Hos mig får man mere end man har betalt for.

Iøvrigt er linuxwebhotel.dk ikke noget jeg lukker ned, det holder jeg i live også selvom det ikke skulle give overskud Smile

På grund af den seneste tids negative omtale her på amino, så vil jeg nok overveje en ekstra gang om jeg har lyst til at give jer en rabat.

Der er lukket for rabatten her nu for amino'er

Husk at hjælpe hinanden herinde...

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:36

Hejsa,

Om så det var alle gode gange 10 syntes jeg ikke man skal høvle manden ned, han har NOK ikke gjort noget med vilje, og er da sikker på ikke for at skade eller ødelægge noget for nogen.

Syntes måske bare hans pris kunne stige 100 %, for det ser da meget billigt ud..:-)

God hjul og jul uden h..:-)

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 17:42

Tak Poul

Jeg er en smule skuffet over at det fortsætter, derfor så trækker jeg rabatten tilbage.

Bliver her på amino som plus medlem for at hjælpe og støtte andre og for at holde lidt øje med hvad i skriver som kan skade den virksomhed jeg vil opbygge, men det er slut med at køre kampagner, for jeg vil helst ikke forfølges af gamle fejltagelser.

Beklager, men at jeg skal sidde sådan noget rulle ind på min telefon her i julehyggen gør sgu et indtryk.

Fik også en falsk ordre igår fra en af mine konkurrenter...suk

Tak og i lige måde og husk at holde julen Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:08

Slet denne... Kom til at skrive 2, pga. at amino meldte fejl ;(

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:08

Peter Nilsson:

Tak Poul

Jeg er en smule skuffet over at det fortsætter, derfor så trækker jeg rabatten tilbage.

Bliver her på amino som plus medlem for at hjælpe og støtte andre og for at holde lidt øje med hvad i skriver som kan skade den virksomhed jeg vil opbygge, men det er slut med at køre kampagner, for jeg vil helst ikke forfølges af gamle fejltagelser.

Beklager, men at jeg skal sidde sådan noget rulle ind på min telefon her i julehyggen gør sgu et indtryk.

Fik også en falsk ordre igår fra en af mine konkurrenter...suk

Tak og i lige måde og husk at holde julen Smile

Nu får du lige min ærlige mening...

Jeg har fuld respekt for, at du starter et nyt firma/service op og giver et godt tilbud. Jeg har også respekt for, at du har "fejlet" (bedre ord kunne nok vælges, men det var lige det jeg kunne finde på pt.) tidligere og nu starter igen...

Men jeg må indrømme, at jeg synes det virker lidt træls, at du trækker dit tilbud tilbage, pga. få personer...

Tilbuddet har ikke relevans for mig, men synes det er en lidt træls reaktion... Du burde måske have modargumenteret istedet? God jul!

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 18:15

Altså  helt ærligt Peter giver et  rigtigt godt Gratis tilbud 

Tag imod tilbudet eller lad manden i fred

Sidste gang han havde  servere kørende  benyttede  vi os også af peters service som  fungere ganske udmærket

og at han så var  tvunget til at  lukke ned

betød da ikke  andet  end  man lige skulle flytte et site hvilket  ikke tager lang tid

Jeg  synes det er synd at svine  peter til

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 18:20

Hej Peter

Jeg  ville bestille et gratis webhotel  mere

men jeg så så  at du har taget rabatten ned

Hvilket jeg  fint forstår

men jeg bestilte alligevel et nyt webhotel da du skrev at den  ville komme på den anden  ip

dette er fint de 45  kr  værd 

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 18:49

Tak Lars

Jeg vil se til at du får en god oplevelse med din hosting her.

Tak for indbetalingen Smile

Nu vil jeg samle kræfter til risalamenten... Stick out tongue

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)