Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet et logo til butikken - nogen forslag til hvoledes et sådant kunne se ud?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:14

Hej,

Jeg kan lave det for 250kr. Du kan sende mig en PM hvis det var noget :D

Hilsen Mike Nielsen

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 18:51

Du kan vel holde fast i juleideen, og evt skifte julemanden ud med en legetøjssnedker, så det bliver i stilen. Så får det lidt et præg af " legetøjsværksted" eller bare en dukke eller bamse -og så skifte snebogstaverne ud med nogle bare med farve på. Logoer, skal ikke være for komplicerede synes jeg personligt ( jeg har selv et kedeligt et, bestående af en skrifttype Big Smile )

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 19:27

Hvis jeg var dig ville jeg kikke på freelancer.com der kan du nemt få lavet et  flot logo.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:26

Ja Gert. Jeg har mange ideer :) Og jeg ville ikke holde fast i julemanden og det øvrige tema, hvis jeg var dig. Resten af din shop er ret stilren uden nogen dikkedarer. Derfor vil jeg foreslå et mere simpelt og stilrent logo også - evt. få det inkorporeret i en reel header, som sammen med den rigtige baggrund kan give din shop en mere personlig udstråling - mere unik.

Du er meget velkommen til at sende mig en besked herinde eller til tommy@mainmedia.dk, hvor vi kan tale mere omkring de mange muligheder og ideer.

God jul!

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:38

Try:

http://www.1902software.dk/

or

http://www.designjutsu.com/

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Design by Lucas Skrevet kl. 22:10

Jeg laver dig gerne et ekstremt billigt et. Du kan kontakte mig på lucasholm@me.com.

Hvis du stadig har i sinde at lave det selv, synes jeg personligt at du skulle skifte farven, og fonten ud. Farven tager alt for meget fokus fra resten af hjemmesiden, og fonten er lidt for gammeldags efter min mening, undgå evt. "fod" på fonten. Sloganet er også for stort, skaler det lidt ned, så du får mere fokus på logoet.

Idéen med julemanden er rigtig god! Havde måske selv valgt at sætte en nissehue på blot en af bogstaverne.

Venlig hilsen,
Lucas.

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 23:28

Hold da op, julelogoet passer jo absolut ingen steder på hjemmesiden.

Hjemmesiden er stilfuld og bruger venlig med rolige farver, hvorimod selve logoet bare forstyrre hele helheden i designet.

Nu kan jeg se der er mange som tilbyder dig at lave et billigt logo, før du acceptere et tilbud, bør du se nogle af deres referencer. Jeg siger det bare fordi jeg selv er blevet skuffet før.

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 23:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  StickerDesign Skrevet kl. 23:51

Det skal lige siges at det selvfølgelig leveres i vektorformat osv. Send mig en PM, så kan vi aftale pris/justeringer.

Mvh. Casper L

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)