Jeg skal have lavet et logo til butikken - nogen forslag til hvoledes et sådant kunne se ud? |
Hej,
Jeg kan lave det for 250kr. Du kan sende mig en PM hvis det var noget :D
Hilsen Mike Nielsen
Hej, Jeg kan lave det for 250kr. Du kan sende mig en PM hvis det var noget :D Hilsen Mike Nielsen |
Du kan vel holde fast i juleideen, og evt skifte julemanden ud med en legetøjssnedker, så det bliver i stilen. Så får det lidt et præg af " legetøjsværksted" eller bare en dukke eller bamse -og så skifte snebogstaverne ud med nogle bare med farve på. Logoer, skal ikke være for komplicerede synes jeg personligt ( jeg har selv et kedeligt et, bestående af en skrifttype |
Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna
Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *
Hvis jeg var dig ville jeg kikke på freelancer.com der kan du nemt få lavet et flot logo. |
Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.
Ja Gert. Jeg har mange ideer :) Og jeg ville ikke holde fast i julemanden og det øvrige tema, hvis jeg var dig. Resten af din shop er ret stilren uden nogen dikkedarer. Derfor vil jeg foreslå et mere simpelt og stilrent logo også - evt. få det inkorporeret i en reel header, som sammen med den rigtige baggrund kan give din shop en mere personlig udstråling - mere unik. Du er meget velkommen til at sende mig en besked herinde eller til tommy@mainmedia.dk, hvor vi kan tale mere omkring de mange muligheder og ideer. God jul! |
Try: http://www.1902software.dk/ or http://www.designjutsu.com/ |
Jeg laver dig gerne et ekstremt billigt et. Du kan kontakte mig på lucasholm@me.com. Venlig hilsen, |
Hold da op, julelogoet passer jo absolut ingen steder på hjemmesiden. Hjemmesiden er stilfuld og bruger venlig med rolige farver, hvorimod selve logoet bare forstyrre hele helheden i designet. Nu kan jeg se der er mange som tilbyder dig at lave et billigt logo, før du acceptere et tilbud, bør du se nogle af deres referencer. Jeg siger det bare fordi jeg selv er blevet skuffet før. |
One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.
Det skal lige siges at det selvfølgelig leveres i vektorformat osv. Send mig en PM, så kan vi aftale pris/justeringer. Mvh. Casper L |