Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter selvklæbende A3 folie

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har en A3 inkjet printer, har også en A3 laser printer, for at det ikke skal være løgn.

Jeg leder efter noget gennemsigtigt folie i A3 størrelse, skal være selvklæbende og i ark.

Det skal bruges til at lave et enkelt motiv til at påsætte en firmabil, samt til at lave en personlig wallsticker som gave til et familiemedlem (Ikke julegave).

Altså:

A3 format i ark

Selvklæbende (Skal kunne sidde fast på en bil, men også på en væk)

Skal være transparent/gennemsigtig

Jeg har fundet en del af det ønskede fra Kina, men de kræver jeg skal købe et ton af gangen, det er nok lige i overkanten, når jeg kun skal bruge det til de to nævnte formål Big Smile

Jeg er ikke interesseret i at få det lavet hos andre firmaer, jeg er interesseret i at lave de to stickers selv og mangler derfor kun folien.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:39

Hej Jesper

Jeg véd ikke lige hvad der sker når du printer på det; men der findes selvklæbende transparant hylde"papir" som altså er plast.

Kan købes i diverse malerforretninger.

Skriv hvis det lykkes uden at du har brændt din printer af Smile

Venlig hilsen,

Christian

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 15:01

Bog og Ide f.eks. har dem ihvertfald IKKE! :-)

http://www.techmaster.dk/avery-e3420-selvlaminerende-ark-150-x-100mm-8-ark-2-pr-ark-p-9769.html?source=avery

http://www.creas.com/produkter/kontorpapir-og-printmedier/inkjetpapir-og-printmedier/inkjet-selvklaebende.aspx

http://www.papyrus.com/daDK/products.htm?select=DK01_DK01_58&expand=DK01_DK01_58&allProducts=1

Jeg er i samme dilemma som du er, og jeg tror det bliver en af disse. Det ser forholdsvis billigt ud, hvis ca. 16 ark koster 100 kroner.

Mvh. Michael 

Jesper | Fastweb:

Hej Amino'er

Jeg har en A3 inkjet printer, har også en A3 laser printer, for at det ikke skal være løgn.

Jeg leder efter noget gennemsigtigt folie i A3 størrelse, skal være selvklæbende og i ark.

Det skal bruges til at lave et enkelt motiv til at påsætte en firmabil, samt til at lave en personlig wallsticker som gave til et familiemedlem (Ikke julegave).

Altså:

A3 format i ark

Selvklæbende (Skal kunne sidde fast på en bil, men også på en væk)

Skal være transparent/gennemsigtig

Jeg har fundet en del af det ønskede fra Kina, men de kræver jeg skal købe et ton af gangen, det er nok lige i overkanten, når jeg kun skal bruge det til de to nævnte formål Big Smile

Jeg er ikke interesseret i at få det lavet hos andre firmaer, jeg er interesseret i at lave de to stickers selv og mangler derfor kun folien.

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)