Det er jo en ganske nydelig side, må man sige. Med gråtoner går man jo aldrig galt i byen. :) Flotte billeder, og alt i alt nydelig. Men det må være SEO-nørdens skrækscenerie. :) Flash lægger en kraftig dæmper på hvad du kan gøre seo-mæssigt.
Bloggen er dog den del jeg foretrække mest. Den er hurtig, og viser mig med det samme det jeg leder efter. Dog er billederne for tydelige, og forvirrer min læsning.
Flash delen er jeg ikke fan af.
Animationerne er forvirrende, noget flyver lidt rundt i forskellige retninger, noget andet fader ud, og noget fjerde fader ind. Til tider sker der alt for meget. Alle steder hvor du har en animation der følger efter en interaction, skal skrues ned til 200-250ms. Alt derover tager for lang tid. Og jeg ville helst se indholdet med det samme, frem for at se på noget, jeg har allerede har læst, der fader ud i baggrunden.
Jeg kunne ikke finde ud af hvordan man køber en vare, så det droppede jeg hurtigt.
Introen skal ud til højre, det tager for lang tid.
og jeg tror du har spændt ben for dig selv, ved at lave en shop i flash (med mindre at salg via web ikke er første prioritet)
Hej Michael
Tak for dit feedback, det værdsætter jeg meget :-)
Flash: jeg har valgt flash, fordi det primære formål ikke er at sælge vare, men en oplevelse brugerne skal ha, og mener flash er et fantastisk redskab til det, ovenikøbet er det også med inbygget CMS, og mulighed for SEO optimering.
Ang Baggrundsbillederne: For at formindske forvirring, kune man skrue ned for hastigheden af slideshow, således brugerne ikke bliver forstyrret af billederne. Jeg vil gerne gøre det meget visuelt, og kunstnerisk, og derfor er billederne uhyr vigtigt for at man også får en steming med og får skabt en historie af brand. Men kan godt se, det måske kan virke lidt forvirrrende, så kan enten sætte hastigheden op, således elementer kommer hurtigt ind på skærmen.
Ang købe en vare, måske kunne man gøre "ADD TO CART" knappen grøn, så den bliver mere synlig...??
Michael, hvad synes du om en lille "pop op" vindue for tilmelding til nyhedsbrev, der automatisk popper op, når man besøger sitet.
Hvad med en "Chat" funktion? vil det virke for ødelæggende?
Med venlig hilsen
CRAZY