Hej Mikael, for dem der ik kan se flash siden, bliver man omdirigeret til html blog siden, og her bliver det også gjort opmærksom på, at shoppen er i flash, så hvis man skal købe noget, skal man bruge en "rigtig" computer, men hvis man vil kigge bladre igennem, kan man bruge bloggen, hvor alle informationer er synlige... En apple bruger der går ind på siden, vil automatisk blive omdirigeret til blog siden, så man undgår "skærmen går sort". |
Rasmus Fredslund Hansen:Jeg var stået af allerede ved introen hvis ikke jeg skulle have bedømt siden. Jeg gider ikke skulle klikke mere end højest nødvenndigt for at komme til de vigtige sider. Så selvom det hele ser skide godt ud ville jeg overveje at gøre mere ud af bugeroplevelsen. Jeg oplever også at jeg skal vente på menuer og sider kommer frem, og det har jeg ikke tålmodighed til. Ligeledes kom jeg til at sidde og kigge på en mand med spredte ben i noget tid før der skete noget. Det kunne ligeledes have tændt mig nok af til at jeg smuttede igen. Det billede synes jeg måske er lige rigeligt "in your face" hvis det skal tiltale den bredere offentlighed.
Og så så jeg gerne noget mere tekst på forsiden, historien om logoet er ikke så interessant, jeg så hellere noget der fortæller folk om hvorfor de skal købe produktet (det føles rart, er unikt i designet, fashion eller hvad ved jeg).
Det med introen arbejder jeg på, måske nok bedst droppe det helt :-)
Hastigheden af menu erne kan også redigeres, så det går hurtigere.
Det er bestemt ik tænkt til den brede offentlighed, det er niche produkter jeg laver, og målrettet til det udenlandske markede, derfor er siden på engelsk og priser i euro. Undertøj hvor du betaler lidt mere for et par kvalitets underbukser, i modsætning til produkter som bjørn borg eller jbs underbukser, som du kan jøbe i et hvilket som helst supermarkede efterhånden. Men det er så dit smag og behag :-)
Det med "logoer" har du en pointe med, ik så vigtigt en info alligevel, fremfor fortælle om hvorfor de skal købe selve produkterne :-)
Tak for dit feedback :-)