Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler lidt feedback fra jer :-)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael, for dem der ik kan se flash siden, bliver man omdirigeret til html blog siden, og her bliver det også gjort opmærksom på, at shoppen er i flash, så hvis man skal købe noget, skal man bruge en "rigtig" computer, men hvis man vil kigge bladre igennem, kan man bruge bloggen, hvor alle informationer er synlige...

En apple bruger der går ind på siden, vil automatisk blive omdirigeret til blog siden, så man undgår "skærmen går sort".

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 12:11

Rasmus Fredslund Hansen:

Jeg var stået af allerede ved introen hvis ikke jeg skulle have bedømt siden. Jeg gider ikke skulle klikke mere end højest nødvenndigt for at komme til de vigtige sider. Så selvom det hele ser skide godt ud ville jeg overveje at gøre mere ud af bugeroplevelsen. Jeg oplever også at jeg skal vente på menuer og sider kommer frem, og det har jeg ikke tålmodighed til. Ligeledes kom jeg til at sidde og kigge på en mand med spredte ben i noget tid før der skete noget. Det kunne ligeledes have tændt mig nok af til at jeg smuttede igen. Det billede synes jeg måske er lige rigeligt "in your face" hvis det skal tiltale den bredere offentlighed.

Og så så jeg gerne noget mere tekst på forsiden, historien om logoet er ikke så interessant, jeg så hellere noget der fortæller folk om hvorfor de skal købe produktet (det føles rart, er unikt i designet, fashion eller hvad ved jeg).

Det med introen arbejder jeg på, måske nok bedst droppe det helt :-)

Hastigheden af menu erne kan også redigeres, så det går hurtigere.

Det er bestemt ik tænkt til den brede offentlighed, det er niche produkter jeg laver, og målrettet til det udenlandske markede, derfor er siden på engelsk og priser i euro. Undertøj hvor du betaler lidt mere for et par kvalitets underbukser, i modsætning til produkter som bjørn borg eller jbs underbukser, som du kan jøbe i et hvilket som helst supermarkede efterhånden. Men det er så dit smag og behag :-)

Det med "logoer" har du en pointe med, ik så vigtigt en info alligevel, fremfor fortælle om hvorfor de skal købe selve produkterne :-)

Tak for dit feedback :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 12:18

Judith:

Pæn hjemmeside.

Dog som mange andre skriver, skal du i gang med SEO på et tidspunkt, kommer du til at løbe ind i en mur. Samt Flash er stille og rolig ved at forlade os. Nu må du ikke misforstå mig, flash kommer til at eksistere i længere tid endnu, men til webbrug så er der flere og flere der tager afstand fra det. Nu er jeg ikke sikker men kan apple produkterne tage flash?

Tak Judith for din feedback :-)

Der er faktisk en side med cms og mulighed for SEO optimiering lige netop i denne flash side, men det kræver lidt mere. Tilgengæld er siden linket med en blog, som er i html, og her arbejdes der heftigt på at SEO den, således, flash siden også bliver "løftet" med på google. Når man allerede nu laver en google søgning på siden, kommer flash siden pænt med, men der arbejdes ihærdigt på SEO stadigvæk.

Jeg har fået en masse fin feedback fra udenlandske "fans" over facebook marketing, så ...så vidt så godt, og jeg er ikke interesseret i at lave en kæmpe stor forreting ud af det, men småt og godt, fritids hobby.

Det jeg vil arbejde på, det er gøre flash animationerne hurtigere...

Tak for din feedback, værdsætter jeg meget :-)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 12:35

CRAZY:

Hej Michael

Tak for dit feedback, det værdsætter jeg meget :-)

Flash: jeg har valgt flash, fordi det primære formål ikke er at sælge vare, men en oplevelse brugerne skal ha, og mener flash er et fantastisk redskab til det, ovenikøbet er det også med inbygget CMS, og mulighed for SEO optimering.

Ang Baggrundsbillederne: For at formindske forvirring, kune man skrue ned for hastigheden af slideshow, således brugerne ikke bliver forstyrret af billederne. Jeg vil gerne gøre det meget visuelt, og kunstnerisk, og derfor er billederne uhyr vigtigt for at man også får en steming med og får skabt en historie af brand. Men kan godt se, det måske kan virke lidt forvirrrende, så kan enten sætte hastigheden op, således elementer kommer hurtigt ind på skærmen.

Ang købe en vare, måske kunne man gøre "ADD TO CART" knappen grøn, så den bliver mere synlig...??

Michael, hvad synes du om en lille "pop op" vindue for tilmelding til nyhedsbrev, der automatisk popper op, når man besøger sitet.

Hvad med en "Chat" funktion? vil det virke for ødelæggende?

Med venlig hilsen

CRAZY

Jeg startede med at kigge under "Products" - der kan man ikke købe noget. Derefter kiggede jeg under "shop", kiggede længe efter pris og knap. Fandt dem efter længere tids søgen. Disse ting skal ligge i naturlig læseretning: 1) billede, 2) evt. produktnavn (hvis ikke nævnt før pkt. 1) pris og indkøbskurv, 3) produktbeskrivelse. At du farver knappen, kan måske hjælpe med. Men en stor del brugere vil ikke opdage knappen.
Som nævnt kiggede jeg under products først. Der troede jeg at man kan kan købe. Link disse produkter til webshoppen

At du vælger flash fordi, dit primære formål ikke er at sælge varen. Så forstår jeg ikke hvorfor du har en webshop. Ud til højre med hele webshoppen, og brug din tid og dit budget mere fornuftigt.
Endvidere, hvis der er reelle SEO muligheder i flash, har markedet vist misforstået mulighederne. Forresten, så har du døde links i din HTML kode. 

Alt hvad du kan generer brugeren med, er no-go. Du MÅ IKKE tvinge brugeren til noget. En bruger vil have tilvalg, ikke fravalg.

Hvad vil du opnå med en chat funktion?

Iøvrigt er det de mest mærkelige billeder jeg har set indtil videre. En halvnøgen mand der ligger i et motioncenter iført lange underhyler, en anden mand der også er halvnøgen, skræver over en stol, iført en skjorte han trækker ned over genitalierne. :)

Giver det mening?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 12:55

Michael:

CRAZY:

Hej Michael

Tak for dit feedback, det værdsætter jeg meget :-)

Flash: jeg har valgt flash, fordi det primære formål ikke er at sælge vare, men en oplevelse brugerne skal ha, og mener flash er et fantastisk redskab til det, ovenikøbet er det også med inbygget CMS, og mulighed for SEO optimering.

Ang Baggrundsbillederne: For at formindske forvirring, kune man skrue ned for hastigheden af slideshow, således brugerne ikke bliver forstyrret af billederne. Jeg vil gerne gøre det meget visuelt, og kunstnerisk, og derfor er billederne uhyr vigtigt for at man også får en steming med og får skabt en historie af brand. Men kan godt se, det måske kan virke lidt forvirrrende, så kan enten sætte hastigheden op, således elementer kommer hurtigt ind på skærmen.

Ang købe en vare, måske kunne man gøre "ADD TO CART" knappen grøn, så den bliver mere synlig...??

Michael, hvad synes du om en lille "pop op" vindue for tilmelding til nyhedsbrev, der automatisk popper op, når man besøger sitet.

Hvad med en "Chat" funktion? vil det virke for ødelæggende?

Med venlig hilsen

CRAZY

Jeg startede med at kigge under "Products" - der kan man ikke købe noget. Derefter kiggede jeg under "shop", kiggede længe efter pris og knap. Fandt dem efter længere tids søgen. Disse ting skal ligge i naturlig læseretning: 1) billede, 2) evt. produktnavn (hvis ikke nævnt før pkt. 1) pris og indkøbskurv, 3) produktbeskrivelse. At du farver knappen, kan måske hjælpe med. Men en stor del brugere vil ikke opdage knappen.
Som nævnt kiggede jeg under products først. Der troede jeg at man kan kan købe. Link disse produkter til webshoppen. 

At du vælger flash fordi, dit primære formål ikke er at sælge varen. Så forstår jeg ikke hvorfor du har en webshop. Ud til højre med hele webshoppen, og brug din tid og dit budget mere fornuftigt.
Endvidere, hvis der er reelle SEO muligheder i flash, har markedet vist misforstået mulighederne. Forresten, så har du døde links i din HTML kode. 

Alt hvad du kan generer brugeren med, er no-go. Du MÅ IKKE tvinge brugeren til noget. En bruger vil have tilvalg, ikke fravalg.

Hvad vil du opnå med en chat funktion?

Iøvrigt er det de mest mærkelige billeder jeg har set indtil videre. En halvnøgen mand der ligger i et motioncenter iført lange underhyler, en anden mand der også er halvnøgen, skræver over en stol, iført en skjorte han trækker ned over genitalierne. :)

Giver det mening?

Hej Michael

Jeg vil gå i krig med shop delen :-)

Jeg har fået mega mega fin respons på billederne, og også fra udenlandet, især US og UK, og kan se der vælter med likes på fb siden og omtale, selvom shoppen ikke er gået i luften endnu. Har også fået tilbud om wholesale aftaler fra US, som jeg har takket pænt nej til, og alt sammen pga billederne, så jeg tror det er en smag behags emne vi er inde på her...og for de billeder der er taget og den måde de bliver brugt på, så jeg synes det giver meget mening, at lege med "kroppen" som et blikfangs middel, for dem der er interesseret :-)

Endnu en af grundene til at siden er på engelsk og hendvender sig til en bestemt målgruppe, og ikke gud og en hver mand, men det var jo ik lige vi skulle ind på :-)

Tak for din respons, jeg undersøger lidt nærmere om "shoppen", hvordan den kan optimeres.

mvh CRAZY :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:02

CRAZY:

Hej Mikael, for dem der ik kan se flash siden, bliver man omdirigeret til html blog siden, og her bliver det også gjort opmærksom på, at shoppen er i flash, så hvis man skal købe noget, skal man bruge en "rigtig" computer, men hvis man vil kigge bladre igennem, kan man bruge bloggen, hvor alle informationer er synlige...

En apple bruger der går ind på siden, vil automatisk blive omdirigeret til blog siden, så man undgår "skærmen går sort".

ved en site søgning på google kommer man enten ind på en side der ikke findes eller en side man ikke kan komme videre så det er ikke i google søgemaskine du skal regne med at finde dine kunder husk et interne links med flash på siden er harme svært at følge for søgemaskinerne videre til bloggen klik her så det giver dig meget i søgemaskinerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Aug 12
Skrevet kl. 21:07

jeg arbejder på sagen med gamle døde links

tak

jeg er ved at overveje skifte flash ud med en anden html webshop, kan høre det måske ik er sagen med flash..._:-(

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:23

CRAZY:

jeg arbejder på sagen med gamle døde links

tak

jeg er ved at overveje skifte flash ud med en anden html webshop, kan høre det måske ik er sagen med flash..._:-(

hvorfor ikke få en 404 fejl side på  din side , der vil altid komme nye produkter sikkert også fremover og undersider der slettes produkter ,

desuden at komme ind på en side igennem google mangler flere menu  links derved det er en af udfordringer ved at have  en flash side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)