Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering på søgemaskine

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Skal have optimeret min hjemmeside på søgemaskinerne, vil gerne stå øverst og vil også gerne have nogle banner på Jubii og Google, men hvordan gør man?
Skal også have registret en ny hjemmeside ang. job.......
 
Er der nogen som vil byde ind på dette?
 
De bedste hilsner
Leon
 
Tilmeldt 11. Dec 05
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

> men hvordan gør man?

Der er goft sagt to muligheder: Enten lærer man selv hvordan det skal gøres eller også hyrer man nogle "håndværkere" til det, som ved hvordan man gør :)
 
Man kan sagtens lære det meste selv, og der er flere gode debatter, bøger og nyhedsbreve hvor man kan få svar på det meste. Men det tager naturligvis tid. MEGET tid. Og spørgsmålet er så hvor du bedst bruger DIN tid.
 
Under alle omstændigheder vil jeg MEGET anbefale dig at du sætter dig lidt ind i hvordan markedet fungerer - ellers er det for let at købe katten-i-sækken
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg anbefalede Leon, der forøvrigt leverer sine udmærkede produkter til SPAMfighter, at skrive her.
Det han har brug for er en der gør arbejdet for ham. Så er der ikke en af jer der kan give ham et godt tilbud?

Dbh Martin
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi giver ham gerne et godt tilbud - også med en god Amino-rabat. Jeg kontakter efterfølgende Leon via mail, for at høre om de nærmere detaljer.

 

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er mange år siden search engine forums var førende i markedet :) Jeg var selv moderator derinde tilbage i 90''erne, da Jim Wilson stadig levede - og dengang var det ultamtivt det største og mest centrale forum om søgemaskiner og online markedsføring.
 
I dag har WebmasterWorld og Danny Sullivan''s Search Engine Watch Forums (hvor jeg i dag er moderaor) helt overtaget føretrøjen.
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Leon

Har sendt dig en mail med kontakt information, så du er velkommen til at hive fat i os.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)