Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af design til side der giver mere overskud på google adwords

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:

Kristoffer=> Adspert.de står for salget i Tyskland til tyskere med tysk support. (vi kan også tage imod tyskere, men det er ikke vores hovedopgave).

Vi står for salget i Danmark med dansk support. Domænenavnet Maxprofit.dk er valgt for at vi også kan introducere flere produkter.

Vil også bytte de tyske firmaer ud med danske, men da vi først gik i luften i går i Danmark varer det jo lige et par måneder inden der er nogle der har prøvet det. Men kan da kun opfordre jer der bruger lidt penge på Adwords til at prøve vores bud robot gratis uden forpligtelser. I får selvfølgelig et link når vi får en udtalelse, samtidig med at i tjener nogle flere penge :-)

Helt i orden :-)

Jeg har dog et kæmpe problem med jeres formulering: Tjene 20% mere med Adwords. Det i mener er at jeg sparer 20% på mine klik, right? I min verden er der stor forskel på at tjene 20% mere og spare 20% på sine omkostninger

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:45

Kristoffer, Nej vi mener ikke at man sparer 20%, vi mener du tjener 20% mere :-) Vores robot optimerer på dit overskud så hvis det giver mere overskud at bruge 1000 DKK på et klik end 100 DKK på et klik, jamen så byder den 1000 DKK. Den er udviklet for at give mere overskud. Så dit adwords forbrug kan nemt stige, men omstæningen og overskuddet vil stige endnu mere.

Hvis du kun har et fast beløb du vil bruge hver måned kan du dog også nemt indtaste dette og så vil den sørge for at du får mest muligt overskud for dette budget.

Håber det hjalp lidt på forståelsen, ellers er du velkommen til at give mig et kald.

Vi arbejder lige nu på en "om os" side så folk kan se hvem der står bag med billeder og baggrundsinformation. Burde være færdig senere i dag og lagt op.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:34

Nikolaj:

Kristoffer, Nej vi mener ikke at man sparer 20%, vi mener du tjener 20% mere :-) Vores robot optimerer på dit overskud så hvis det giver mere overskud at bruge 1000 DKK på et klik end 100 DKK på et klik, jamen så byder den 1000 DKK. Den er udviklet for at give mere overskud. Så dit adwords forbrug kan nemt stige, men omstæningen og overskuddet vil stige endnu mere.

Hvis du kun har et fast beløb du vil bruge hver måned kan du dog også nemt indtaste dette og så vil den sørge for at du får mest muligt overskud for dette budget.

Håber det hjalp lidt på forståelsen, ellers er du velkommen til at give mig et kald.

Vi arbejder lige nu på en "om os" side så folk kan se hvem der står bag med billeder og baggrundsinformation. Burde være færdig senere i dag og lagt op.

er der ikke stor forskel på branchen til brancehen

folk ændre adfærd

en robot ligger en mønster ind hvad gør i vis folk søger anderleds ?

der skal også mennesker over og tro på en robot kan også koste kroner

vis skal analyser over søgeord giver kroner skal det logiske nok være over en lang periode , jo flere data der haves jo mere sikker er man 

jo flere der bruger samme system jo flere rammer samme måde at beregne på så vis alle i branchen gør i branchen som i skriver stiger konkurrencen på visse ord og derved falder overskuddet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:53

Michael=> Nu skal tråden ikke handle om selve robotten, det kan vi lave en anden tråd om, men jeg kan da lige svare kort på dine kommentarer.

Lister lige dine spm. med svar bagefter:

Er der ikke stor forskel på branche til branche?

SVAR: Jo, men det kan robotten tage højde for ved at den selvfølgelig analyserer alle data på hver konto individuelt. Hvis du sælger ski finder den hurtigt ud af at der ikke er ret mange der køber i juni måned og justerer dine bud ned til næsten ingenting, og den justerer dem så op når der begynder at komme gang i alget i november.

Folk ændrer adfærd?

SVAR: Ja, men det opfatter robotten også, noget hurtigere end du selv ville gøre da den kan klare en masse data på få¨sekunder.

og tro på en robot kan også koster kroner, vis skal analyser....

SVAR: Du har ret i at jo flere data man har desto bedre. Men jeg garanterer dig for at robotten allerede når de 30 dage gratis prøve er overstået giver meget bedre resultater end før. Og derefter bliver den bare klogere og klogere.

jo flere der bruger samme system samme resultater

Det bliver aldrig samme måde at beregne priserne på, der er mange forskellige faktorer som spiller ind på buddet såsom konverteringsrate, størrelsen på den samlede indkøbskurv, din avance mv. For to forskellige konkurrenter som sælger samme produkt vil den optimale klik pris ikke være den samme.

Hvis du er i tvivl så giv det en chance ganske gratis, du vil takke mig senere :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:20

Hej Phillip

Thanks for your suggestions and time taken to look at it. Definately some very good ideas that we will implement :-)

Vi har nu også fået tilføjet en "om virksomheden" side, med billeder af frontfigurene samt lidt baggrundsinformation.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:03

Nikolaj:

Hej Phillip

Thanks for your suggestions and time taken to look at it. Definately some very good ideas that we will implement :-)

Vi har nu også fået tilføjet en "om virksomheden" side, med billeder af frontfigurene samt lidt baggrundsinformation.

Your Very Welcome :)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 15:02

Pæn og meget overksuelig hjemmeside. Men er enig med andre herinde der mener siden mangler troværdighed.

Som potentiel kunde kunne jeg godt bruge noget information om hvem der står bag siden - det fandt jeg så allernederst. Synes helt klart dette skal tydeliggøres, ellers tror jeg mange hopper fra i frygt for at blive narret.

Cvr nr. på siden vil også øge troværdigheden.

Men som sagt dejlig overskuelig side, ser godt ud. :-)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:08

Hej Kenneth,

Vi har link til "om virksomheden" både aller øverst og allernederst, men må lige finde ud af at gøre det endnu mere tydeligt. Overvejer også om vi skal køre det i et dansk firma i stedet for tysk da det lader til at være noget som folk ligger meget vægt på.

Og også tak for rosen til sidst, vi er glade for feedback og arbejder videre på at gøre siden bedre. Forhåbentlig om 1-2 måneder er de første danske virksomheder kørt igennem så vi kan få nogle danske kundekommentarer ind :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:26

Jeres screenshots herinde giver ikke meget mening for folk der ikke taler/forstår Tysk.

Jeg er sikker på, det vil give bedre resultater hvis der kom nogen ind som var enten Engelske, eller Danske hvis muligt. Som det er nu, med de billeder, ville jeg selv sidde og frygte et Tysk produkt.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)