Helt i orden :-) Jeg har dog et kæmpe problem med jeres formulering: Tjene 20% mere med Adwords. Det i mener er at jeg sparer 20% på mine klik, right? I min verden er der stor forskel på at tjene 20% mere og spare 20% på sine omkostninger. |
Kristoffer, Nej vi mener ikke at man sparer 20%, vi mener du tjener 20% mere :-) Vores robot optimerer på dit overskud så hvis det giver mere overskud at bruge 1000 DKK på et klik end 100 DKK på et klik, jamen så byder den 1000 DKK. Den er udviklet for at give mere overskud. Så dit adwords forbrug kan nemt stige, men omstæningen og overskuddet vil stige endnu mere.
Hvis du kun har et fast beløb du vil bruge hver måned kan du dog også nemt indtaste dette og så vil den sørge for at du får mest muligt overskud for dette budget.
Håber det hjalp lidt på forståelsen, ellers er du velkommen til at give mig et kald.
Vi arbejder lige nu på en "om os" side så folk kan se hvem der står bag med billeder og baggrundsinformation. Burde være færdig senere i dag og lagt op.