Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af design til side der giver mere overskud på google adwords

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har vi endelig lanceret vores nye side på dansk, så vil være glad for ris/ros og konstruktiv kritik inden vi begynder det helt store reklame fremstød. Meget af salget vil selvfølgelig foregå via telefon da de fleste nok har brug for yderligere forklaring, så siden tjener til inspiration, men skulle selvfølgelig også gerne kunne omdanne besøgende til leads vi kan arbejde videre med.

Se siden der skal sælge vores bid management software der giver minimum 20% mere overskud på google annoncering

Skyd løs drenge og piger, men i en pæn voksen og sober tone, som hvis vi sad lige over for dig i real life :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 09:46

Pæn og overskuelig hjemmeside.

Den kunne godt bruge nogle farver i form af call to action, måske også et logo som skaber opmærksomhed.

Fortsat god dag.

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 09:50

Hej Judith

Tak for din respons og tid :-)

Den er med vilje lagt i nogle neutrale farver pånær call to action knapperne som gerne skulle springe i hovedet, så er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener. Synes du at call to action knapperne skal være endnu mere tydelige eller??

Logoet er en god ide, den arbejder vi videre på.

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 09:54

Hej Igen.

Måske er det bare mig, men de grønne knapper virker ikke rigtig på mig. De er meget standard som man har set mange steder før.

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:19

Tak for opfølgningen, vi må prøve at teste lidt andre farver, orange etc. og se hvad de fleste synes om :-)

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:31

Mit allerførste indtryk da jeg kommer ind på siden er: mangel på troværdighed. Jeg har så kigget lidt mere rundt på siden for at finde ud af hvorfor. Her kommmer nogle bud.

Det er en meget simpel hjemmeside, på noget der ligner et billigt template fra wordpress - det giver mig en fornemmelse af at man ikke ønsker at bruge mange ressourcer på siden - er det fordi man ikke selv tror på produktet. Selve opsætningen minder stilistisk også om mange af de autogenererede sider der bare er lavet for at skabe trafik.

Når man så kigger lidt mere rundt så, kan man godt se at der ligger lidt mere bag, men jeg mener stadig der kunne gøres mere for troværdigheden. En vigtig faktor er autenticitet - Man kan ikke fornemme hvem eller hvad der står bag siden. Her kunne billeder af personerne bag og en side om virksomheden hjælpe. Det er en rigtig god ide med kundeudtalelser, men hvad med at flytte et par af dem frem på forsiden, og her kunne et billede også øge autenticiteten. 

Sidst men ikke mindst virker det heller ikke godt på troværdigheden at at siden er på dansk og adressen er tysk - Det havde måske ikke været så slemt hvis resten af siden fremstod mere troværdig og autentisk. Men det første jeg gør når jeg kommer ind på en side, som jeg er lidt usikker på - de er at tjekke om der er en adresse og i så fald hvor virksomheden befinder sig.

/Søren

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:41

Hej Søren / Nim

Tusinde tak, det var meget brugbart og giver os da lige lidt arbejde.

Vi vil få lavet en side om virksomheden, og prøve at flytte lidt kundeudtalelser frem på forsiden, og billeder af personerne bag vil vi også ligge på.

Da det køres fra et tysk firma er firmaadressen selvfølgelig tysk, men vi vil da overveje om vi skal bruge et dansk firma til den danske side selvom det vil give en del bøvl.

Men tusinde tak for din respons :-)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 10:59

Hvad er jeres affiliering til Adspert.de?

Mht til siden ville jeg kun ændre alle de der tyske firmaer, det kan selvfølgelig bare være det er mig, men jeg kender absolut ingen af dem. Så effekten af at vise en masse logoer er nærmest forværrende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:17

man skal nok ikke direkte ringe rundt til folk vedr annonce salg , der er massevis firmaer der har et dårligt ry lover dit og dat , men når det sagte i telefon er sagt er det noget helt andet der sker.

hvad skal få kunder på er , godt arbejde

få fine referencer, få kunderne til at skrive om jer

sæt lave priser ikke noget med at sælge adwords klik og tjene 3 kr per klik til dig selv , det skal kunne betale sig for kunderne, jeg kender ikke jeres priser

få derimod anbefalinger igennem social medier facebook trustpilot.dk , amino.dk , google plus og twitter med mere

få jeres cvr nummer i fodnoten på siden 

få lavet presse  meddelelsers  omkring jeres gode arbejde

nyheds blogs om jeres gode arbejde i har lavet

lige massevis viden ud på siden omkring adwords

få gerne en video på siden omkring adwords

et par andre gode tråde lige her   http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:42

Kristoffer=> Adspert.de står for salget i Tyskland til tyskere med tysk support. (vi kan også tage imod tyskere, men det er ikke vores hovedopgave).

Vi står for salget i Danmark med dansk support. Domænenavnet Maxprofit.dk er valgt for at vi også kan introducere flere produkter.

Vil også bytte de tyske firmaer ud med danske, men da vi først gik i luften i går i Danmark varer det jo lige et par måneder inden der er nogle der har prøvet det. Men kan da kun opfordre jer der bruger lidt penge på Adwords til at prøve vores bud robot gratis uden forpligtelser. I får selvfølgelig et link når vi får en udtalelse, samtidig med at i tjener nogle flere penge :-)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)